Rubriek 'komt u ook' in Electron

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA0AA
Roepletters: PA0AA
Contacteer:

Rubriek 'komt u ook' in Electron

#1 Bericht door PA0AA »

Zoals jullie misschien in Electron gelezen hebben, zal de rubriek 'komt u ook' binnenkort komen te vervallen.
Misschien wordt een en ander binnenkort nog voortgezet, maar dat is nog niet zeker.
Nu heb ik op een regenachtige zondag middag een stukje huisvlijt in elkaar gezet, teneinde toch
op de hoogte te blijven van wat er in de diverse VERON afdelingen te doen is.

Het is geen hoogstaand programmeerwerk, maar niet meer dan een statische pagina, een handig hulpje, om snel op de
betreffende afdelingspagina te kunnen kijken, of er iets van je gading te doen valt. Het is heel basic ( lees: ouderwets )
in HTML geprogrammeerd, dus ook onderweg kan je even snel kijken, zonder dat het veel data verbruikt.
Voor m'n knutselwerkje klik op onderstaande link;

http://www.komtuook.org

Hopelijk heeft iemand iets aan dit 'Sinterklaascadeautje'. :wink:

73, Ruben, PA0AA.
Laatst gewijzigd door PA0AA op 05 dec 2024, 17:21, 7 keer totaal gewijzigd.

PA3GNZ, Tjeerd
Roepletters: PA3GNZ
Contacteer:

Re: Rubriek 'komt u ook' in Electron

#2 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Ruben,

Ik kreeg een waarschuwing bij het bezoeken van de pagina.

Leuk initiatief wat misschien door de VERON omarmt kan gaan worden.
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514

BQC: 461
NTC: 004

https://www.pa3gnz.nl

PA0AA
Contacteer:

#3 Bericht door PA0AA »

PA3GNZ, Tjeerd schreef: 05 dec 2024, 16:56 ......Ik kreeg een waarschuwing bij het bezoeken van de pagina........
Kan kloppen. Ik moet een en ander qua beveiliging ( https ) nog goed zetten, en ook de cloaking doet het nog niet.
Je krijgt nl. de URL van m'n provider ( https://dds.nl ) te zien, dat is niet helemaal de bedoeling.
Dit komt, omdat ik het domein zojuist geregistreerd heb, en alles nog moet nalopen op goede werking.

NB. Als er nog OM zijn, die op de hoogte zijn, van een afdelingsfrequentie, die niet op m'n lijst staat,
hierbij het vriendelijke verzoek, om deze, indien mogelijk, even aan mij door te geven, dan vul ik de lijst aan.

73, Ruben, PA0AA.

PA0LMD
Roepletters: PA0LMD
Contacteer:

#4 Bericht door PA0LMD »

Volgens Jan PA0JOU is er een vervanger gevonden die de rubriek vanaf februari 2025 overneemt.
Meten is (z)weten

PA0AA
Contacteer:

#5 Bericht door PA0AA »

PA0LMD schreef: 05 dec 2024, 17:47 ...... Volgens Jan PA0JOU is er een vervanger gevonden die de rubriek vanaf februari 2025 overneemt......
Geweldig ! Want ik bekeek deze rubriek best vaak. :wink:
NB. Dan is dit mooi als aanvulling te gebruiken, voor het geval je de papieren Electron even niet bij de hand hebt ... 8)

73, Ruben, PA0AA.

PA0BAK
Roepletters: PA0BAK
Contacteer:

#6 Bericht door PA0BAK »

PA0AA schreef: 05 dec 2024, 19:22 NB. Dan is dit mooi als aanvulling te gebruiken, voor het geval je de papieren Electron even niet bij de hand hebt ... 8)
Vul het dan ook aan met gegevens van de VRZA, dan ben je echt compleet :roll:
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

TheoP
Roepletters: PE1OPQ

#7 Bericht door TheoP »

Ik heb het altijd al papier verspilling gevonden, elke maand hetzelfde verhaaltje.
2 bladzijden kunnen nu gevuld worden met technische artikelen of ingezonden brieven.
En ja dat kan een brief zijn met een mededeling dat je als afdeling een bijzondere lezing op het programma hebt staan.

Theo

PA1WBU
Roepletters: PA1WBU

#8 Bericht door PA1WBU »

PA0LMD schreef: 05 dec 2024, 17:47 Volgens Jan PA0JOU is er een vervanger gevonden die de rubriek vanaf februari 2025 overneemt.
Dat is correct.

Het nieuwe email adres waar de Veron afdelingen hun info heen kunnen sturen is vast prima te onthouden:

komtuook@veron.nl

Wilko

PA1WBU
Roepletters: PA1WBU

#9 Bericht door PA1WBU »

De naam & call van Jan's opvolger had ik ook best kunnen vermelden: Peter van Ooijen PA3BHL

PE1PQX
Roepletters: PE1PQX
Contacteer:

#10 Bericht door PE1PQX »

TheoP schreef: 05 dec 2024, 21:52 Ik heb het altijd al papier verspilling gevonden, elke maand hetzelfde verhaaltje.
2 bladzijden kunnen nu gevuld worden met technische artikelen of ingezonden brieven.
En ja dat kan een brief zijn met een mededeling dat je als afdeling een bijzondere lezing op het programma hebt staan.

Theo
Maak er dan een RSS-feed van, kun je dit zo implementeren in een andere website of client als MS Outlook
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Plaats reactie