Zoek TenTec QRP bijvoorbeeld 4030, 4020 of andere CW set

Voor het particulier aanbieden of zoeken van radioamateur gerelateerde zaken. Ook voor onderdelen is dit de juiste plek.
Gesloten
Bericht
Auteur
pa1cjt
Roepletters: PA1CJT

Zoek TenTec QRP bijvoorbeeld 4030, 4020 of andere CW set

#1 Bericht door pa1cjt »

Enige jaren geleden had ik alleen maar TenTec apparatuur om daarna over te stappen naar een andere leverancier/merk.
Op zich niets vreemd mee maar recent mocht ik een TenTec Century 22 overnemen en is mijn voorliefde voor TenTec wel weer aangewakkerd.

Het is niet zo dat ik geen andere apparatuur heb staan. Zo is daar, bijvoorbeeld, een originele Yaesu FT-7 die feitelijk meg mag omdat ik geen spraak meer doe.
Dus iemand die interesse heeft in een FT-7 en een TenTec QRP heeft staan zou ik ook willen vragen om te reageren.

Dus heeft u nog iets liggen wat ongebruikt is (ik ken het gevoel dat er zat ligt maar altijd een set de voorkeur heeft) en van eigenaar mag wisselen dan verneem ik dat graag in een reactie (PB graag met foto van hetgeen u heeft en wat u er voor wilt hebben)

Het gaat mij niet om de grote sets met daarbij de opmerking dat je dat terug kunt draaien want dat weet ik. QRP is voor mij de uitdaging in combinatie met een antenne onder het dak waarbij ik zelf ook in het werkingsveld van de antenne zit. Dat is een belangrijke reden om niet geroosterd te worden door je eigen signaal hi.

Gesloten