Nieuwe DXCC's op 30 meter.

Bespreek hier je DX-ervaringen of maak bijvoorbeeld een QSO-afspraak.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ON5GM
Berichten: 819
Lid geworden op: 02 apr 2008, 07:26
Roepletters: ON5GM
Locatie: Blanden JO20IT

Re: Nieuwe DXCC's op 30 meter.

#766 Bericht door ON5GM »

Bij mij deels ft8 en cw
Elecraft K3S/100 & Yaesu FTDX10 | Ant : Mosley Pro67B - Hyendfed 30m

Gebruikersavatar
ON5GM
Berichten: 819
Lid geworden op: 02 apr 2008, 07:26
Roepletters: ON5GM
Locatie: Blanden JO20IT

Re: Nieuwe DXCC's op 30 meter.

#767 Bericht door ON5GM »

# 157 - Guinea-Bissau - J51A (cw)
Elecraft K3S/100 & Yaesu FTDX10 | Ant : Mosley Pro67B - Hyendfed 30m

Gebruikersavatar
PA9CW
Berichten: 2002
Lid geworden op: 15 sep 2005, 21:24
Roepletters: PA9CW
Locatie: Oosterhout (NB)

Re: Nieuwe DXCC's op 30 meter.

#768 Bericht door PA9CW »

J51A vanochtend gewerkt.

10.107 up 1.37. Vermogen 50W met indoor Mazzoni Midi Loop.
Tonnie
DIG-5629 | AGCW-2939 | 30MDG-3789 | CTC-171 | NAQCC-7029 | BQC-1594| NTC-80.
K3/100 | P3 | Begali Pearl Gold.
Erop uit met de call PA44WFF/p in de natuur.

Gebruikersavatar
PA2RU
Berichten: 2051
Lid geworden op: 14 apr 2007, 18:15
Roepletters: PA2RU
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Nieuwe DXCC's op 30 meter.

#769 Bericht door PA2RU »

J51A Guinea-Bissau
#135
73 René PA2RU

Gebruikersavatar
ON5GM
Berichten: 819
Lid geworden op: 02 apr 2008, 07:26
Roepletters: ON5GM
Locatie: Blanden JO20IT

Re: Nieuwe DXCC's op 30 meter.

#770 Bericht door ON5GM »

# 158 - French Polynesia - FO/F6BCW - CW
Elecraft K3S/100 & Yaesu FTDX10 | Ant : Mosley Pro67B - Hyendfed 30m

Gebruikersavatar
PA2RU
Berichten: 2051
Lid geworden op: 14 apr 2007, 18:15
Roepletters: PA2RU
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Nieuwe DXCC's op 30 meter.

#771 Bericht door PA2RU »

#136 D2UY Angola
73 René PA2RU

Plaats reactie