KAR Radiomarkt Bladel 12 september 2021

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
PA0AA
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: KAR Radiomarkt Bladel 12 september 2021

#31 Bericht door PA0AA »

Dit jaar was het stukken beter geregeld aangaande het parkeren. Er was nu een ander parkeer-terrein in gebruik, niet
meer via dat smalle zandweggetje.
Ik had er sowieso geen last van, want ik had de auto 200 meter verderop staan in een klein industriegebied, dat lag in het verlengde van het eerder genoemde zandweggetje,
dat was een lekker rustig plekje, vlak achter een versperring in de weg.( Klik hier, ) Uiteraard had ik een fiets bij me,
die had ik meegenomen achterop de auto, op het fietsenrek, dus van die bussluis had ik geen last. :wink:
Maar, complimenten voor de organisatie dit jaar, prima werk.
PE5PVB schreef: 14 sep 2021, 11:49 .... Als dat al zo is dan zal het niet in de bekende Den Herd zijn, die gaat namelijk tegen de vlakte .......
Volgens mij staat Den Herd nog gewoon overeind. Ook de website doet het nog. Ze vragen zelfs personeel .... :roll:

73, Ruben, PA0AA.

Gebruikersavatar
PA8L
Berichten: 37
Lid geworden op: 21 okt 2021, 07:55
Roepletters: PA8L
Locatie: JO21rl (Eindhoven)
Contacteer:

Re: KAR Radiomarkt Bladel 12 september 2021

#32 Bericht door PA8L »

Ik ben er dit jaar voor het eerst geweest. Inderdaad heel goed georganiseerd, parkeren ging prima en de bewegwijzering was ook handig, ook al navigeer je met Google Maps o,i.d.

Ik heb me goed in kunnen houden en alleen wat spul gekocht waarvoor ik een bestemming heb. Hartstikke leuk om rond te snuffelen en af en toe een babbeltje te maken. Volgend jaar hopelijk weer.

Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 974
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: KAR Radiomarkt Bladel 12 september 2021

#33 Bericht door PA0BAK »

Ook ik was er dit jaar voor het eerst, leuk om een aantal bekenden te zien, waarvan ik sommigen al 25 jaar niet meer gezien had.
Voor mijn antenne experimenten zocht ik nog een paar 12 standen schakelaars, die waren gelukkig verkrijgbaar voor een redelijke prijs.
Al met al was het een gezellige dag ...............
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

Plaats reactie