Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september Bladel

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PB0P
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 apr 2005, 11:04
Roepletters: PB0P
Locatie: Bladel

Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september Bladel

#1 Bericht door PB0P »

Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september a.s. in Bladel, de opzet is heel ruim in de buitenlucht om zo aan de RIVM richtlijnen te kunnen voldoen.
Open van 10 tot 16 uur Entree 4 euro met ruim opgezette gangpaden.
De bezoekers parkeren in het grote weiland ernaast en lopen is maximaal 50 mtr naar de verkooplocatie.

Op deze markt worden radio-elektronica en technische apparatuur en onderdelen verkocht voor de hobbyisten.
Als bezoeker maak je kennis met de wereld achter de knopjes en verbaas jezelf over het brede en goedkope tastbare aanbod.

Je verkoopt vanuit je auto en/of extra tafels of marktkraam, de gangpaden zijn heel ruim en er is een verplichte looprichting.
Het verkoopvlak welke je krijgt is minimaal 10 bij 4,5 mtr waarop je auto, busje, camper met of zonder aanhanger kunt parkeren en eruit kunt verkopen.
Daarnaast kun je kramen en/of tafels bestellen tegen een hele scherpe prijs.

Adres Radiomarkt: Leemskuilen 16b 5531NL Bladel

Bert Plaum
http://www.pi4kar.net
webmaster@pi4kar.net
Bijlagen
radiowedstrijd.jpg
Qrming since 1984

Gebruikersavatar
pd1ahm
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2007, 00:02
Roepletters: PD1AHM
Locatie: JO21WF

Re: Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september Bladel

#2 Bericht door pd1ahm »

Vandaag ben ik in Bladel geweest. Zeer leuke openlucht radiomarkt. Alles was ruim opgesteld en prima georganiseerd door de KAR. Ook ben ik verschillende bekenden tegengekomen en dan wordt er op gepaste afstand een onderling qso gehouden.

Ik ben thuis gekomen met wat plugjes, een coax relais en nieuwe trimsleutels. Klein grut dus.

Dank aan de KAR voor de gezellige markt.

Gebruikersavatar
Thijzer
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 feb 2011, 10:25

Re: Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september Bladel

#3 Bericht door Thijzer »

Hulde aan de organisatie! Zéér goed en strak georganiseerd en goed verzorgd. Eenrichtingsverkeer op de markt werd goed nageleefd en er was ruimte genoeg om elkaar niet voor de voeten te lopen. Uiteraard, de meest interessante kramen trokken het meeste volk maar even geduld en je kwam snel aan de beurt. Koffie en broodjes waren zelfs corona-proof te verkrijgen en je parkeerde letterlijk voor de deur.

Mijn welgemeende complimenten! Hiermee is aangetoond dat met een beetje goede wil van de bezoeker en een strak draaiboek van de organisatie dit soort markten goed kunnen plaatsvinden. Het weer speelde natuurlijk ook een zeer prominente rol. Ik ben benieuwd welke markt volgt.

Zo, veren genoeg erin gestopt, nu ga ik knutselen met het aldaar vergaarde gerei. Kan ik weer even mee vooruit.

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september Bladel

#4 Bericht door PH2LB »

Helaas is Bladel vanaf mijn QTH een te grote afstand maar ik vind het mooi te lezen dat er ook in deze tijd, initiatieven worden gedaan die met de huidige regelgeving voor evenementen lukken.

Hopelijk wordt dit voorbeeld door meer organisatoren gevolgd. :idea:
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

pa1bvm
Berichten: 3324
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

Re: Radio-Elektronica en techniekmarkt op 6 september Bladel

#5 Bericht door pa1bvm »

ja veren zijn inderdaad op hun plaats
maak er maar pluimen van ..

goede strakke organisatie , lekker weer en best wel aardige spullen !!
wel een flink stuk van de kontest op vhf moeten missen .. ach .. het was mooi weer ..

Plaats reactie