Lid worden van een vereniging maar welke?

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6253
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#46 Bericht door PA3DAT »

Ik begin ook sterk aan de dames te twijfelen... :wink:

Denk dat we in het ootje genomen worden.
Universitaire opleiding, landschapsbeheer bij "staat bos beheer". Dat noemen ze Staatsbosbeheer, iemand
die daar werkt zou dat toch moeten weten. Taalgebruik doet een lagere opleiding vermoeden! :roll:
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

pe1rxq
Berichten: 361
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:54

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#47 Bericht door pe1rxq »

Och, zo lang het een nette discussie is maakt het niet veel uit wie de eerste vraag heeft gesteld

Beko
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2018, 23:22

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#48 Bericht door Beko »

Ik denk niet dat we een echte reactie van een echte Chantal hoeven te verwachten. Maar dat geeft verder niks.

PA1ES
Berichten: 412
Lid geworden op: 09 sep 2005, 09:09
Roepletters: PA1ES
Locatie: Apeldoorn

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#49 Bericht door PA1ES »

Ach, ach, ach, wat laten jullie je toch beetnemen.
Geloven jullie nog na deze hevige discussies en absurde vragen, of dit serieus is?
En wat heeft dit nu te maken met zendamateurs?
Amateurs, ja dat geloof ik, maar wat moet ik hiermee als forum lezer?
Het is de ideale plot, een paar onwetende lesbische vriendinnen of een getrouwd stel van het zelfde geslacht, dat hulpeloos de grote radiozendamateur wereld wordt ingeslingerd.
En ziedaar er zijn altijd wel behulpzame zendamateur ridders die hun op pad willen helpen.
En dan begint het, zinloze eenvoudige vragen stellen en antwoorden.
Fijn weekend,
Ernst, PA1ES.
Licensed since 1977
PD0CEB - PE1LRZ - PA1ES
Member: OTC

Solostar
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:11

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#50 Bericht door Solostar »

Ernst van een D- amateur van het eerste uur had ik een meer positieve bijdrage verwacht.

Beko raakt ook de kern van dit topic

De dames die vanuit het bestuur ener vereniging uit de kop van Noord Holland hun licht laten schijnen solliciteren naar een daadwerkelijk ingrijpen van de collega met de rode pet.

Verder is radiostilte over dit item een goede gang.

Prettig weekend allemaal,

Argusoog.

Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 974
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#51 Bericht door PA0BAK »

-Pd0hdf- schreef:Dit gedeelte riekt naar wijsheid van een goed ingelicht en doorspekt bestuurslid binnen een vereniging waar de oudheid een lange baard heeft...... :)
Of van iemand die politiek actief is ........
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

pe1br
Berichten: 615
Lid geworden op: 06 mar 2007, 00:23
Locatie: Enschede

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#52 Bericht door pe1br »

Maakt het uit wie de vraag stelt.
In dit draadje worden keurig de voors en tegens van de verschillende verenigingen uitgelegd.
Natuurlijk komt daar bij een aantal eigen mening en persoonlijke ervaring naar boven maar over het algemeen vind ik het keurig verwoord en is het een duidelijk verhaal voor iedereen te lezen.

Gebruikersavatar
pa0fmy
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 mar 2015, 11:31
Roepletters: PA0FMY
Locatie: Vlijmen
Contacteer:

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#53 Bericht door pa0fmy »

Klopt de Haagse VERON zat in het gesubsidieerde SCHAK gebouw Raamstraat 28. Was elke woensdag bijeenkomst. Je had altijd muzikale begeleiding want er naast zat een volksdansgroep die met belletjes aan de schoenen op luide muziek rond stapte. De bijeenkomsten waren leuk en interessant.
Woon nu al jaren in het zuiden des lands en heb uiteindelijk na jaren lidmaatschap de veron de deur uit gedaan. Op een feestelijke nieuwjaarsbijeenkomst was ik vroeg in de zaal en niemand kwam er bij zitten aan een tafeltje, ben na een uurtje maar opgestapt. Iedereen was in zo druk onderling QSO dat ik niet opviel. Inderdaad Electron heeft weinig inhoud. Veel grote foto's als bladvulling van contesten en DXpedieties, weinig techniek meer. VERON pinksterkampen ook niet meer leuk op het laatst, altijd die nachtelijke herrie en de hele dag het gebons van speakers in de grote tent. Als het in de grote centrale tent sluiting was werd het in een andere meegenomen grote tent overgenomen. Het is nu iets verbeterd omdat ze naar een camping gaan met kantine in een gebouw dat wat meer demping geeft naar buiten toe. Ik beleef de hobby thans gewoon thuis. Wat ik aan techniek wil weten staat op internet. De rubriek Er aan - Er af is in principe ook naar internet verhuisd. Er zijn vele sites met bouwprojecten, techniek en studiemateriaal. Het enige dat ik mis is het QSL bureau. Soms komt er wel eens een kaart met de post binnen van een heel bijzondere verbinding.
LHBTI is bij ons ook welkom maar dat is een andere club namelijk ballroomdansen.

Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 974
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#54 Bericht door PA0BAK »

pa0fmy schreef:een andere club namelijk ballroomdansen.
Daar is toch iets mis mee?
Vroeger was ik meerdere avonden aanwezig bij Bronmeijer ..........
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#55 Bericht door PA3DJS »

pa0fmy schreef: LHBTI is bij ons ook welkom maar dat is een andere club namelijk ballroomdansen.
Daar gebruik ik onder RF mensen meestal HILSGBT voor: Homogeen, Isotropic Linear Stationair medium. Dat GBT heeft iets met Gain Bandwidth te maken...

Met een beetje fantasie kun je er LHBTI ook in kwijt! Trouwens leuk te lezen dat die ook welkom zijn!

Die kleuren in mijn Smith Chart figuur kunnen een deel van de weerstandskleurcode voorstellen (op bruin na), maar natuurlijk ook de kleuren van de regenboogvlag!

Radioot
Berichten: 1037
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Lid worden van een vereniging maar welke?

#56 Bericht door Radioot »

Afbeelding

Plaats reactie