Dubbelposts op het forum

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6253
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Dubbelposts op het forum

#16 Bericht door PA3DAT »

Ok, ik dacht dat dat hier ook kon. In mijn forum kan het wel, dacht ik.

Maakt ook niet uit. Het enige wat ik hier écht vervelend vind, is dat je maar een beperkte
tijd hebt om je bericht te wijzigen.

Zo hield ik netjes dit topic bij, een soort workshop. Elk jaar weer even bijwerken, nieuwe
prijzen, nieuwe mogelijkheden. Tot 2013, want toen mochten we een bericht achteraf niet meer
wijzigen. Dan is wat mij betreft de lol er ook af om dit soort berichten te plaatsen.

Als beheerders/eigenaren dáár nog eens over zouden willen nadenken/heroverwegen. Een paar
kleine dingetjes hebben toen tot dit besluit geleid, zonder oog voor de consequenties.
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Dubbelposts op het forum

#17 Bericht door PA0ETE »

Ik bestrijd echt met klem dat het kleine dingetjes waren. Het is meerdere keren gebeurd voordat we in de gaten hadden wat er precies aan de hand was. En de truc is ook door meerdere personen gebruikt. Vaak gebeurde dit in combinatie met andere overtredingen van de voorwaarden en in periodes dat er toch al problemen waren waardoor de sfeer op het forum op zo'n moment slecht was. We hebben het een paar maanden later nog eens korte tijd uitgeschakeld, maar toen was er vrijwel direct een nieuw probleem mee.

Ik kende overigens de betreffende topic niet. Als je mij gemaild had, zou ik de prijzen hoogstwaarschijnlijk voor je aangepast hebben. Dat kan alsnog.

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Dubbelposts op het forum

#18 Bericht door PA0ETE »

Het blijven hangen van de pagina's had zo goed als zeker te maken met een heel zware bezetting van de server op dat moment. Zendamateur.com is niet de enige toepassing die op deze server draait.

Mijn indruk is dat het bijna niet meer voorkomt, maar dat kan ook zijn omdat ik momenteel misschien iets minder post, waardoor ik het minder aantref.

Plaats reactie