Xiegu 6100

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Bericht
Auteur
PA5BUK
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 dec 2011, 18:33
Roepletters: PA5BUK
Contacteer:

Re: Xiegu 6100

#31 Bericht door PA5BUK »

Ik zag de aankondiging van R1CBU ook in andere groepen voorbijkomen. Het ziet er veelbelovend uit! Ik zal kijken of ik tijd kan vinden om het eens te laden.

PE2FOX
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:44
Locatie: Huizen

Re: Xiegu 6100

#32 Bericht door PE2FOX »

https://www.r1cbu.ru/

Ik hoop dat het lijstje volgende week geheel afgevinkt is.😉
The reason lightning doesn't strike twice in the same place is that the same place isn't there the second time

PE2FOX
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:44
Locatie: Huizen

Re: Xiegu 6100

#33 Bericht door PE2FOX »

https://youtu.be/YtcwqS9VX6A

Zoals ik vermelde in een eerder bericht.
Ook hem had ik al een paar maanden eerder op de hoogte gebracht.
De bewuste review heeft hij toen compleet met mijn reactie over de FM problemen verwijderd.
Het probleem is dus ook niet van na de laatste update ontstaan.
Eerdere updates werkte het ook niet.

Als je nFM wilt gebruiken koop dan geen Xiegu X6100.

FT8 gaat prima en doet absoluut niet onder voor de 705.
Verder ben ik nog steeds blij met de radio.
The reason lightning doesn't strike twice in the same place is that the same place isn't there the second time

pd0hf
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2006, 23:56
Locatie: kampen JO22WN
Contacteer:

Re: Xiegu 6100

#34 Bericht door pd0hf »

Nou heb de Xiegu X6100 nu een paar maanden en heb hem mee gehad op vakantie (scandinavie) heb er veel verbindingen mee gemaakt met 10 watt en heb er ook een Micro PA-50 eindtrapje achter met max 50 watt werkt erg leuk. Kon er vanuit Denemarken en Zweden de hele wereld mee werken op alle banden. Heb deze trx gekocht omdat hij een eigen tunertje heeft eigen voeding (5 watt) en met 12 volt 10 watt. Heb een G5RV mini en een G5RV junior gemaakt om op een balkon ergens in een hotel een klein antennetje weg te kunnen spannen alles past keurig in een reis koffertje. Knoop je er een usb kabel aan een laptop of tablet kun je simpel alle digi modes maken. Kortom ik ben er tevreden over handig ding en het werkt gewoon leuk.

73's Herm,an PD0HF - 5P4Z

Plaats reactie