Fluke Linkrunner Pro geinverteerd en gespiegeld beeld

Alles wat te maken heeft met meetapparatuur en ander gereedschap.
Bericht
Auteur
sottezero
Berichten: 814
Lid geworden op: 17 nov 2015, 18:33

Fluke Linkrunner Pro geinverteerd en gespiegeld beeld

#1 Bericht door sottezero »

Na een poosje om mijn kabel (cat5e netwerkkabel) te testen tussen mijn display en mijn transceiver haalde ik mijn Fluke Linkrunner Pro uit de kast.
Ik zette hem aan en kreeg een donker scherm.
Dacht dat de batterijen weer leeg waren, want dat gebeurt nogal vaak met dit ding en nieuwe batterijen erin.
Hetzelfde donker beeld...
Toch nog eens goed kijken.. het beeld was wel aan, want ik kon de verlichting aan zetten.
Nog eens beter kijken en wat die ik, alles is wit-zwart ipv zwart-wit en ook nog eens in spiegelbeeld en op z'n kop.

Iemand ooit zoiets meegemaakt?
Zoja, wat is de oplossing?

Opsturen naar Fluke heeft geen zin, want elke keer als mijn apparatuur stuk is en ik contact op neem, zeggen 'oh, meneer, dat apparaat is al xxx jaar niet meer leverbaar'... maar als je de oude op stuurt, krijg je 50 euro korting op een nieuwe'...

Gedaan met de voorganger van deze maar deze netwerk serie van Fluke gaat me iets te vaak stuk voor de aanschafprijs en de draaiuren...
Iemand laten komen met een meter is bijna goedkoper dan zo'n ding aanschaffen tegenwoordig..
Certificeren doe ik niet (ga zeker geen 22.000 euro uitgeven) en dan zou ik nu ook 2 verschillende modellen moeten aanschaffen a 1200-2000 euro voor een nieuwe.. gaan we niet doen. Dus als deze nog even wat langer leven beschoren is, graag...

Plaats reactie