Ze houden opheffingsuitverkoop t/m 31 december a.s.
Kijk op https://www.rotor.eu/indexruim.php
73, Ruben, PA0AA.
Dat gevoel had ik, toen Stuut en Bruin er mee stopte.PA0AA schreef: ↑30 jan 2023, 15:41 Mij bekruipt een beetje hetzelfde akelige gevoel, wat ik op 31 augustus 1974 om 18:00 uur had, toen Radio Veronica er mee stopte .....![]()
van Dam.....daar kocht ik destijds eens Görler bouwstenen voor een kwaliteits FM radio.
Ha, de allwave componenten afdeling. Opgericht door mijn oude buurman Jan Willem...
Nee alles al meer dan 10 jaren geleden gesloten..PE9ZZ schreef: ↑30 jan 2023, 22:29 Zit Muco (Bilderdijkstraat) er nog? De modelbouwafdeling nog wel (in West). Verder Valkenberg, van Dijken (geloof ik, even verderop in de Bilderdijkstraat), Electronicawinkel (ERI) engazomaardoor...
Maar ik ben net zo schuldig met mijn meneer Ma, meneer Mouser, Pharnell, Multisnort (TME), ...
Tjerk, 9ZZ
Jan Willem was werkzaam in de audio vestiging Hoogstraat Rotterdam. Dat was al ergens eind jaren '70floris-jan schreef: ↑31 jan 2023, 00:01 Welke Jan-Willem? Ik heb er wat jaartjes rondgelopen oude Langedijk en diverse filialen en ook in Pijnacker, leuke tijd.