Bericht over handelaar verwijderd

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
johnp
Beheerder
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 nov 2008, 14:52

Bericht over handelaar verwijderd

#1 Bericht door johnp »

Sinds gisteren stond op het forum een melding over een slechte ervaring met een handelaar. Dat is op het forum niet toegestaan, dus de discussie is verwijderd.

Er zijn meerdere redenen voor, maar om te beginnen zijn wij als team verantwoordelijk. We kunnen ook aangeklaagd worden voor de schade als blijkt dat de informatie niet klopt en wij zouden niet hebben ingegrepen. Het is voor ons onmogelijk om de juistheid van zoiets vast te stellen.

Daarnaast is de impact van zo'n melding, met name bij kleine bedrijven dikwijls onevenredig groot. Bij ieder bedrijf gaat wel eens iets mis, en over het algemeen wordt aangenomen dat een paar procent van de klanten niet of niet helemaal tevreden is. Hoe goed een handelaar zijn werk ook doet.

Zo'n slechte recensie kan lang effect blijven houden, en als het viraal gaat is er een redelijke kans dat zoiets het einde van een bedrijf kan betekenen.

Ik zeg dus niet dat de kritiek onterecht was of terecht. Dat weet ik simpelweg niet. Het is echter niet toegestaan om bedrijven op deze manier op het forum te noemen om bovenstaande redenen.
Ik ben niet via PB's bereikbaar. Mailadres is x@xdv.me

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1744
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: Bericht over handelaar verwijderd

#2 Bericht door pe1rea »

Buiten nog dat een verhaal vaak twee kanten heeft.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Plaats reactie