PE1BVQ SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
BX2ABT
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 feb 2018, 15:49
Roepletters: BX2ABT

PE1BVQ SK

#1 Bericht door BX2ABT »

Gisterenavond kreeg ik bericht van de vrouw van Hans dat hij op 30 mei is overleden. Hans was hier ook actief, alleen de laatste jaren wegens vele perikelen niet vaak.

Dit komt bij mij hard aan. Hans was mijn satelliet Elmer en we hadden tot April nog vaak contact met elkaar. Behalve een gelijke voornaam hadden we gelijke interesses: amateur satellieten, QRP veldwerk en knutselen. Ondanks zijn vele problemen schreef hij altijd enthousiast over zijn komende projecten en was vol lof over de mijne. Ik kreeg het laatse jaar al minder mailtjes van hem en vanaf eind april niets meer. Tot zijn vrouw mij eind mei mailde dat Hans op de IC lag met corona. Daar is hij niet meer van boven gekomen. Ik mis hem nu al. Het enige dat mij een beetje troost is dat hij nu weer bij zijn dochter is.

73 de Hans
BX2ABT (ex PA2BX/PD3WHO)

Afbeelding

Plaats reactie