Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3OZB
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 jul 2009, 15:01
Roepletters: PA3OZB
Locatie: Linschoten

Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#1 Bericht door PA3OZB »

29/12/2020/in Nieuws van de overheid /door Johan Jongbloed PA3JEM
Inwerkingtreding N-herijking niet voor 1 januari 2021

Agentschap Telecom laat op 29 december 2020 in een reactie aan de verenigingen weten dat de inwerkingtreding N-herijking niet lukt. De inwerkingtreding is pas geldig een dag nadat publicatie hiervan in de Staatscourant heeft plaatsgevonden. Die publicatie heeft dus niet plaatsgevonden. Op een eerder moment had Agentschap Telecom op Twitter de verwachting gewekt dat dit per 1 januari 2021 zou ingaan. Op het verzoek aan Agentschap Telecom om melding te maken dat de inwerkingtreding per 1 januari 2021 niet zal plaatsvinden heeft AT gemeld dat er geen capaciteit is om de melding op de website te plaatsen
De volledige tekst op https://www.veron.nl/nieuws/inwerkingtr ... herijking/
Best '73 John PA3OZB / F4VSZ

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#2 Bericht door Juul - PE0GJG »

1. druk ?
2. geen mensen ?
3. geen ruimte op de website ?
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

pd2ez
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 jun 2009, 16:44

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#3 Bericht door pd2ez »

men is grunnen een beetje veel de weg kwijt en ze zijn zeer ernstig druk met krenten tellen.....je kunt als ambtenaar erg moe worden onderschat dat niet .....
:lol: nee ik en ik denk menig amateur vind het gewoon schandalig dat het zo lang moet duren en kijk eens naar onze zuiderburen binnen 1 jaar klaar gespeelt en ook in hun Staatscourant en in werking kunnen ze hier nog veel van leren. ook moeten we oppassen dat door dit geneuzel de hogere frequenties niet door onze handen heen glippen daar het zeer veel geld oplevert. dus ook boven 430 MHz oren open en verbindingen maken indien men de spullen er voor heeft.
73 pd2ez

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#4 Bericht door PE2AAB »

[mod]Let Op! Het vorige topic over deze N Herijking is onlangs gesloten vanwege het buigen richting de alom bekende N/F discussie. Als dit topic die richting op gaat, gaat deze op slot.[/mod]
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#5 Bericht door Juul - PE0GJG »

PE2AAB schreef:[mod]Let Op! Het vorige topic over deze N Herijking is onlangs gesloten vanwege het buigen richting de alom bekende N/F discussie. Als dit topic die richting op gaat, gaat deze op slot.[/mod]
Ik ben mij van niks bewust....................
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#6 Bericht door PE2AAB »

Klopt Juul,

Er is ook nog niks aan de hand. :-D
Maar als dit topic naar een N/F discussie gaat sluiten we het omdat het zorgt voor klachten. Ik kan het maar gezegd hebben toch? ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

pe1rxq
Berichten: 361
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:54

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#7 Bericht door pe1rxq »

Het is het ministerie van Economische zaken dat dit moet regelen en ik gok dat ze wel even wat beters te doen hebben....
Vraagje: als je zaak op omvallen staat door maandenlange sluiting, zou je het dan erg vinden om wat langer op compensatie te wachten als daardoor een paar zendamateurs hun powerknopje wat verder mogen draaien?
Je kunt het vervelend vinden, of heel erg dat het ooit bij dit ministerie is terecht gekomen, maar zijn we werkelijk zo egoistisch dat dit onmiddelijk geregeld moet worden?

SWL NL5321 - 1965
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 mar 2018, 15:53

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#8 Bericht door SWL NL5321 - 1965 »

Beste operators,

Sta mij toe onder de afdeling mededelingen het volgende op te merken:

Dit heikele onderwerp heeft inmiddels veel stof doen opwaaien.

Toch en ondanks de mogelijke reacties die op het eind van dit bewogen jaar werden en zullen ontspruiten in menig gedachtencentrum van de echte Radiozendamateur zowel als novice en de f categorie spreek ik de wens uit dat volgend jaar de verwachte N- her ijking doorgang vindt.

Tevens maak ik van deze gelegenheid gebruik dat wie met welke functie of reactie er voor dient te zorgen dat

Betrokkene in de wederzijds bejegening een niet te grote broek aantrekt.
In de komende tijd zal bij de minste inbreng over dit draadje de pantalon afzakken en staat de echoput
droog te wapperen in de wind.....

Het gaat jullie allemaal naar den vleze

Nog even volhouden en dan een goede stap voorwaarts

De allerbeste wensen en een goede gezondheid voor 2021
Met vriendelijke groet,


pd0hdf

Roelof

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#9 Bericht door pc1mb »

Ongeacht het formaat van mijn of zijn pantalon sluit ik me bij PE1RXQ aan. Pittig doch correct verwoord.

Niets aan toe te voegen anders dan wat ik eerder schreef: hopelijk kunnen de examens snel weer door, voor nieuwe aanwas én om de keuze te geven of je op de overheid wilt wachten of niet. (@2AAB - Dit is strikt behulpzaam bedoeld...)

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#10 Bericht door Juul - PE0GJG »

PE2AAB schreef:Klopt Juul,

Er is ook nog niks aan de hand. :-D
Maar als dit topic naar een N/F discussie gaat sluiten we het omdat het zorgt voor klachten. Ik kan het maar gezegd hebben toch? ;-)

Inderdaad !
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

FritsI
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jan 2012, 12:38

Novice herijking

#11 Bericht door FritsI »

Gegroet allemaal,is er iemand op de hoogte van de laatste stand van zaken omtrent de uitvoering van de "Novice herijking"?

Alvast bedankt

PH7R
Berichten: 1114
Lid geworden op: 26 jan 2020, 16:50
Roepletters: PH7R
Locatie: Veenendaal

Re: Novice herijking

#12 Bericht door PH7R »

FritsI schreef:Gegroet allemaal,is er iemand op de hoogte van de laatste stand van zaken omtrent de uitvoering van de "Novice herijking"?

Alvast bedankt
We wachten op ondertekening door de minister, daarna staatsblad. Kabinet is demissionair dus ondertekening kan nog even duren.
De wereld is vol van idioten die niet snappen wat belangrijk is

Gebruikersavatar
PD7HB
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2016, 17:28
Roepletters: PD7HB
Locatie: Zaanstad

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#13 Bericht door PD7HB »

Dat het kabinet demissionair is maakt niet uit. Een demissionair kabinet mag lopende zaken gewoon afmaken maar geen nieuwe zaken doen, het is dus aan Mona Keyzer om haar krabbel te zetten maar die heeft het al een paar jaar verschrikkelijk druk ;-)

Het is wel vreemd dat het steeds wordt uitgesteld maar dat een spoedwet ivm een rechtszaak over een avondklok wel binnen een goede anderhalve dag kan worden afgehandeld.
Icom 7300, Icom 7100 met LDG IT-100 tuner, Icom ID-5100, Icom IC-E92D

PH7R
Berichten: 1114
Lid geworden op: 26 jan 2020, 16:50
Roepletters: PH7R
Locatie: Veenendaal

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#14 Bericht door PH7R »

PD7HB schreef:Dat het kabinet demissionair is maakt niet uit. Een demissionair kabinet mag lopende zaken gewoon afmaken maar geen nieuwe zaken doen, het is dus aan Mona Keyzer om haar krabbel te zetten maar die heeft het al een paar jaar verschrikkelijk druk ;-)

Het is wel vreemd dat het steeds wordt uitgesteld maar dat een spoedwet ivm een rechtszaak over een avondklok wel binnen een goede anderhalve dag kan worden afgehandeld.
Kan uit ervaring zeggen dat "lopende zaken" praktisch nihil is. Daarnaast is ze op campagne tot 17 maart :lol: . Dus verwacht niet teveel.
De wereld is vol van idioten die niet snappen wat belangrijk is

pe1rxq
Berichten: 361
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:54

Re: Geen Inwerkingtreding -N- Herijking

#15 Bericht door pe1rxq »

PD7HB schreef:Het is wel vreemd dat het steeds wordt uitgesteld maar dat een spoedwet ivm een rechtszaak over een avondklok wel binnen een goede anderhalve dag kan worden afgehandeld.
Ik hoop dat dit sarcasme is?

Gesloten