Museum Jan Corver moet sluiten

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5109
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: Museum Jan Corver moet sluiten

#16 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

pa1bvm schreef:Ik was van de zomer nog bij radio kootwijk .. dat is best een leuk gebouw voor een radio museum
Volgens mij wordt dit gebouw door Staatsbosbeheer geëxploiteerd. Enkele jaren geleden er een medewerkers dag gehad.

In een krantenartikel las ik dat een deel van het museum al een ander onderkomen heeft.
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl

TomNL
Berichten: 491
Lid geworden op: 06 feb 2013, 10:22

Re: Museum Jan Corver moet sluiten

#17 Bericht door TomNL »

Het staat al klaar voor de verkoop https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/331 ... de-verkoop

Een FT-101 voor 300 euro is geen heel slechte deal, maar het geeft wel aan dat je voor het overnemen van (een deel van) de collectie met een goed gevulde portemonnee moet aankomen.

Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: Museum Jan Corver moet sluiten

#18 Bericht door Gert_PA2LO »


PE1RTC
Berichten: 256
Lid geworden op: 09 apr 2018, 20:41
Roepletters: pe1rtc

Re: Museum Jan Corver moet sluiten

#19 Bericht door PE1RTC »

Een transformator in koekblik voor 50 euro? :mrgreen:
En als het dan nog vooroorlogs was, of misschien wel uit wo2 maar als ik de bekabeling zie jaren 70 of nog jonger.
Ik was vorige week nog van plan om 200km te gaan rijden naar Eindhoven om e.e.a. te bekijken maar de lockdown gooide roet in het eten.
Achteraf is het misschien maar beter want als een koekblik al zo'n prijs heeft, waar gaan de topstukken dan wel niet voor weg?
Of zoekt nog iemand zo'n Monacor staandegolf meter voor 25 euro waarvan er tientallen per jaar op Marktplaats staan voor de helft of minder.
73's Gert PE1RTC

Plaats reactie