Roelf Brouwer PA0AG, ex PE1MXP SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PH2LB
Roepletters: PH2LB
Contacteer:

Roelf Brouwer PA0AG, ex PE1MXP SK

#1 Bericht door PH2LB »

Na een kort ziekbed is op 4 December 2025, OM Roelf Brouwer, PA0AG ex PE1MXP overleden. Hij is slecht 56 jaar worden.

Roelf was een gedreven en experimenterende amateur in hart en nieren die technische uitdagingen en/of nieuwe technieken niet uit de weg ging om zijn idee-en te realiseren.

pa0ag.jpg
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

PE9E
Roepletters: PE9E

Re: Roelf Brouwer PA0AG, ex PE1MXP SK

#2 Bericht door PE9E »

Dat is even flink schrikken.
Ik ken Roelf al sinds begin de 90er jaren als PE1MXP.
Wij waren beiden lid van de contestgroep PI4NYV uit Nijverdal.
Roelf was daarin erg actief met het 6 meter gebeuren waar hij met contesten mooie resultaten behaalde met de apparatuur die hij steeds probeerde te verbeteren. Ook op 2 meter draaide hij mee met de groep en werden steevast veel mooie verbindingen gescoord.
Zo af en toe kwam ik hem de laatste jaren nog wel eens tegen. Dan was het altijd even herrinneringen ophalen aan die mooie tijd.
Ik weet nog dat hij vertelde dat hij de call PA0AG had gekregen die van zijn grootvader was geweest. En daar was hij maar wat trots op.
We gaan je missen oude maat.
RIP Roelf PA0AG

Plaats reactie