Gennady UX5UO in Oekraïne (weer) actief [QSL drukkerij]

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
radioshack
Berichten: 349
Lid geworden op: 24 sep 2012, 15:05
Roepletters: PE2CJ
Locatie: JO22xe
Contacteer:

Gennady UX5UO in Oekraïne (weer) actief [QSL drukkerij]

#1 Bericht door radioshack »

Radiovrienden,

Uit zorg over de toestanden in Oekraïne heb ik contact gehad met Gennady; UX5UO. Gennady heeft een QSL kaarten drukkerij in Kiev en in eerdere berichten meldde hij dat de bominslagen nabij hoorbaar waren. Gisteren ontving ik onderstaande opvolgende bericht:

--------------------------------------------------------

"Hello Jacob,

Thanks for your wishes. We are alive in the moment. We have a small good news: our QSL print service reopened. In spite of the war in Ukraine we can design / print / send any QSL cards. You may call us now. Orders help me personally and for economics of Ukraine of course.
Please spread this info in PA, thanks.

Regards, Gennady UX5UO
"

--------------------------------------------------------

@moderators: Mogelijk wordt dit gezien als een commerciële melding en/of staat het in de verkeerde rubriek. Dus 'grijp in' waar nodig is. Gezien de context kan ik mij voorstellen dat qua interpretatie enige marge is...

Het goede nieuws is in ieder geval dat Gennady nu (nog) veilig is! :D
http://www.polytech.nu (Voorheen ook bekend als www.amateurtele.com...)

Gebruikersavatar
PA2REH
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 nov 2009, 18:08
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Gennady UX5UO in Oekraïne (weer) actief [QSL drukkerij]

#2 Bericht door PA2REH »

Goed te horen dat hij de ellende heeft doorstaan. Bedankt voor het delen. Als dit commercieel nieuws is dan weet ik het niet meer. Er zijn OM's die zoveel aanbieden, die kan je er dan ook onder vatten (immers je hoeft niet bij de KvK te zijn ingeschreven om commerciele activiteiten te ontplooien). Ik ga er vanuit de de moderators dit bericht laten staan,
best 73 de Eric - pa 2 reh
========================
Licensed since 1976 - CW operator
Member/operator PI4CC
Projectgroup PG.540
QRZ page: PA2REH

========================
"There are no strangers in Amateur Radio, just friends you haven't met."

Plaats reactie