RS9044 latest Software

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
DL1MBW
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2020, 09:22
Roepletters: DL1MBW

RS9044 latest Software

#1 Bericht door DL1MBW »

Hallo, beste radiovrienden, mijn naam is Robert en het is mijn eerste keer hier met een bijdrage.

Als ik niet alles meteen begrijp, wees dan alsjeblieft hoffelijk. Maar nu mijn probleem: het beïnvloedt het RS9044-apparaat van het radiosysteem in Zweden. Preciezer gezegd: de aanpassing van het voormalige museum in Budel belde Jan Corver.

Ik kocht zo'n apparaat, dat al is omgebouwd, tegen een redelijke prijs, maar ontdekte dat de nieuwste software daar niet was geïnstall en veel functies werken gewoon niet.

Ik ben nu op zoek naar iemand die de laatste software op zijn apparaat heeft (11-2001) en die het apparaat goed kan bedienen. De software die mij ter beschikking wordt gesteld, draait niet op mijn apparaat en misschien kan iemand mij helpen met een kopie of mijn kopie op zijn apparaat test een keer om de mogelijke fout te isoleren. Het is opmerkelijk dat de software 3-2001 werkt, maar slechts met beperkte functionaliteit.

Alle hulp is van harte welkom. Ik weet dat ik een late starter ben.

Het allerbeste voor alle lezers en ik wens ook een vrolijk kerstfeest 2020.

73, Robert DL1MBW

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: RS9044 latest Software

#2 Bericht door PE2AAB »

Ik weet dat het Co Channeling systeem in Noord Nederland veel gebruik maakt van deze repeaters. Als er hier niemand zou reageren stel ik voor één van deze heren eens te benaderen?

https://www.pi2non.nl/ons.html

Welkom hier trouwens!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
Laurens PD9X
Berichten: 1168
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:51
Roepletters: PD9X
Locatie: Langezwaag
Contacteer:

Re: RS9044 latest Software

#3 Bericht door Laurens PD9X »

Hallo,

Onlangs hebben we de website van PA4DEN weer in de lucht gebracht, misschien heb je hier wat aan:

https://a63.veron.nl/download/pa4den/default.htm

Plaats reactie