RepeaterBook

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Bericht
Auteur
-Verwijderd account

Re: RepeaterBook

#16 Bericht door -Verwijderd account »

Er zijn genoeg lijstjes van repeaters te vinden op het web, incl. de ATV-repeaters. Daarom verbaasd het me dat de app Repeaterbook geen resultaten kan tonen.
Repeaterbook is er niet alleen voor onderweg, maar is zeker net zo handig op je vakantie-adres :)

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6250
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: RepeaterBook

#17 Bericht door PA3DAT »

Dat ben ik volledig met je eens.
Maar heb je op je vakantieadres dan een ATV-repeater nodig? :D
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: RepeaterBook

#18 Bericht door elsinga »

PE2CH schreef:Er zijn genoeg lijstjes van repeaters te vinden op het web, incl. de ATV-repeaters. Daarom verbaasd het me dat de app Repeaterbook geen resultaten kan tonen.
Repeaterbook is er niet alleen voor onderweg, maar is zeker net zo handig op je vakantie-adres :)
De eigenaar is een Amerikaan (of Canadees, maar dat is in de buurt), dus als hij niet van de lijsten weet... Dus klagen dat er wel een lijst is, maar dat die lijst niet in RB staat is een beetje lui... Geef dan minimaal het bestaan van die lijst door aan RB.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie