Vandaag zullen er werkzaamheden worden verricht op de site van PI2EHV en PI3EHV. Het kan voorkomen dat één of meerdere systemen tijdelijk uitgeschakeld zijn.
Een aantal zaken hebben te maken met stroomvoorziening wat betekent dat alles uit moet. We proberen de downtijd zo kort mogelijk te houden.
Meer info volgt op www.hhertz.org
Werkzaamheden PI2EHV en PI3EHV
- pe2aab
- Moderator
- Roepletters: PE2AAB
- Contacteer:
Werkzaamheden PI2EHV en PI3EHV
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
- coolepascal
- Contacteer:
Re: Werkzaamheden PI2EHV en PI3EHV
Ohhh ? hoe moet ik dan nu mijn pizza bestellen ?
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.
- pe2aab
- Moderator
- Contacteer:
- pe2aab
- Moderator
- Contacteer:
Zo. Klaar. Alles is weer in de lucht.
Geweldig. Ik hoorde (en zag op de S meter) gelukkig geen verschil tijdens de afgelopen ultrakorte zondagochtend ronde. Komt er nog een koppeling met de 70 cm repeater, nu de beide repeaters kast, draad en antenne delen? Voor noodgevallen, storingen en tijdens de ronde? Wat is het volgende project dat voor deze repeaters op de lat staat?
Nico.
Nico.
- pe1rdp
- Roepletters: pe1rdp
- Contacteer:
Goed om te lezen dat er geen verschil is te merken met de oude en nieuwe situatie. Dan hebben wij in elk geval niets kapot gemaakt.
Ik vind het heel leuk om aan deze systemen te werken maar de afgelopen weken hebben wij elk weekend, zaterdag en zondag aan de repeaters en systemen gewerkt (pi6ehv, pi2ehv, pi3ehv, websdr, adsb, hamnet). Vandaag, zondag 10 november, was het fijn om eens thuis te kunnen zijn en een weekend te hebben zonder een wekker te moeten zetten. Morgen weer om 5u uit het mandje.
Voorlopig is er nog niets gepland maar er is altijd wel ruimte voor verbeteringen.
Ik vind het heel leuk om aan deze systemen te werken maar de afgelopen weken hebben wij elk weekend, zaterdag en zondag aan de repeaters en systemen gewerkt (pi6ehv, pi2ehv, pi3ehv, websdr, adsb, hamnet). Vandaag, zondag 10 november, was het fijn om eens thuis te kunnen zijn en een weekend te hebben zonder een wekker te moeten zetten. Morgen weer om 5u uit het mandje.
Voorlopig is er nog niets gepland maar er is altijd wel ruimte voor verbeteringen.
Ja, voor je het weet wordt het bijhouden van repeaters een extra dagtaak. Klinkt bekend, ook hier. Toegankelijkheid van locaties is naast tijd een "interessante" extra uitdaging.
Wilko
Wilko
- pe1rdp
- Roepletters: pe1rdp
- Contacteer:
Inderdaad Wilko.
Gelukkig heb ik de eer om met een klein groepje enthousiaste bouwers te mogen werken.
De sfeer is enorm goed en wij weten wat we aan mekaar hebben.
Hierdoor is het mogelijk om samen iets moois te maken voor de zendamateur gemeenschap.
Gelukkig heb ik de eer om met een klein groepje enthousiaste bouwers te mogen werken.
De sfeer is enorm goed en wij weten wat we aan mekaar hebben.
Hierdoor is het mogelijk om samen iets moois te maken voor de zendamateur gemeenschap.