JOTA-JOTI 2019

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Bericht
Auteur
PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#16 Bericht door PA3RIS »

Thom PA9T schreef:Nice, toch wel weer 191 groepen die meedoen. Vergelijkbaar met vorig jaar toch?
Het is wat minder dan vorig jaar. Maar dit noemen we intern de "mutatieweek" en er zouden er nog steeds wat bij kunnen komen. Zo zijn er bijvoorbeeld nog een paar groepen die de betaling nog moeten regelen.

Thom PA9T
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Roepletters: PA9T
Locatie: Oudewater

Re: JOTA-JOTI 2019

#17 Bericht door Thom PA9T »

In het verleden hebben jullie de inschrijftermijn toch nog wel eens een week verlengd?

Thom PA9T
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Roepletters: PA9T
Locatie: Oudewater

Re: JOTA-JOTI 2019

#18 Bericht door Thom PA9T »

Frank, nog een verzoekje: willen jullie de A0-kaart dit jaar zo maken dat de callsigns niet overlappen? En dat Nederland in de gewone verhoudingen wordt afgebeeld? Vorig jaar het het extra Eindhoven e.o. kaartje ingevoegd, maar doordat de rest van NL zo plat was gedrukt, vond ik het maar een lastige kaart om mee te werken. De plaatsen zaten niet op de plek waar je ze zou verwachten, zeg maar :D

Hierna zijn mijn wensen vervuld en zal ik niet meer zeuren :wink:

pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: JOTA-JOTI 2019

#19 Bericht door pe1hzg »

PA3RIS schreef: Maar dit noemen we intern de "mutatieweek" en er zouden er nog steeds wat bij kunnen komen.
Ik zie op de JOTA lijst een groep in de buurt die inmiddels opgeheven is. Is de data wel goed?

Geert Jan

pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: JOTA-JOTI 2019

#20 Bericht door pe1hzg »

pe1hzg schreef:Ik zie op de JOTA lijst een groep in de buurt die inmiddels opgeheven is. Is de data wel goed?
Update: blijkt een speciale situatie te zijn, data is in orde.

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#21 Bericht door PA3RIS »

Thom PA9T schreef:Frank, nog een verzoekje: willen jullie de A0-kaart dit jaar zo maken dat de callsigns niet overlappen? En dat Nederland in de gewone verhoudingen wordt afgebeeld? Vorig jaar het het extra Eindhoven e.o. kaartje ingevoegd, maar doordat de rest van NL zo plat was gedrukt, vond ik het maar een lastige kaart om mee te werken. De plaatsen zaten niet op de plek waar je ze zou verwachten, zeg maar :D

Hierna zijn mijn wensen vervuld en zal ik niet meer zeuren :wink:
Ik kan niets beloven, aangezien ik me niet met die kaart bezig houd. Maar uiteraard proberen we die kaart elk jaar zo mooi mogelijk te maken, wat een erg lastige klus is.

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#22 Bericht door Ton_O_E »

Weet iemand nog een leuk filmpje waar wordt uitgelegd hoe onze zenders werken op bever/welpen (jonge kinderen) nivo?
Voorheen PA3TON

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: JOTA-JOTI 2019

#23 Bericht door PH1Z »

Na onze fantastische week met onze Spec. call PH75MG gaan we deze maand weer naar Ede de jota/joti draaien.
Elk jaar gezellig, we staan al ingeschreven :D
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#24 Bericht door PE2AAB »

PA3TON schreef:Weet iemand nog een leuk filmpje waar wordt uitgelegd hoe onze zenders werken op bever/welpen (jonge kinderen) nivo?
Uitzending van het Klokhuis.
https://www.npostart.nl/het-klokhuis/24 ... mix_975475

Zit ook nog een duidelijke uitleg bij welke voor kids prima te begrijpen is.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#25 Bericht door Ton_O_E »

Ja, zoiets bedoel ik, dankje
Voorheen PA3TON

PA1BVH
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:05
Roepletters: PA1BVH
Locatie: Riel
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#26 Bericht door PA1BVH »

Leuk filmpje!
ga ik misschien wel tijdens de jota aan de leden laten zien.

coole mobiele telefoon 8)

Bedankt!
member of:PI4SBR

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#27 Bericht door Ton_O_E »

ik kan hem alleen niet opslaan, dan wordt de kwaliteit belabberd (met npo-downloader) hij is namelijk wel erg lang
eigenlijk zou dat stuk met die twee matties er tussen uit moeten. of gewoon verder spoelen
Voorheen PA3TON

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#28 Bericht door PE2AAB »

PA3TON schreef:ik kan hem alleen niet opslaan, dan wordt de kwaliteit belabberd (met npo-downloader) hij is namelijk wel erg lang
eigenlijk zou dat stuk met die twee matties er tussen uit moeten. of gewoon verder spoelen
Eens. Ik krijg alleen ook geen hoge kwaliteit video opgeslagen. Welke wizzkid lukt dat wel? Ik houd me aanbevolen ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2019

#29 Bericht door PE2AAB »

Ik heb al even een eerste opzetje gemaakt voor de 'Deelnemerslijst voor bij de set'.

E.e.a. gesorteerd op Call. Ik mis echter de Rayon info nog en behoudens het 'HOOFDLETTEREN' van de Calls en QTH Locators en het voorzien van de Calls van de '/J' toevoeging heb ik verder niets gedaan.

Binnenkort, als de definitieve Excel wordt gedeeld zal ik deze omzetten naar een zelfde lijst als deze. Verzoek aan L.S. is om de nummering van de lijst op Call te sorteren. Dat zou heel fijn zijn!
Deelnemerslijst JOTA 2019_Concept.pdf
Deelnemerslijst JOTA 2019 in CONCEPT
(207.13 KiB) 261 keer gedownload
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: JOTA-JOTI 2019

#30 Bericht door pe1hzg »

PE2AAB schreef:Ik heb al even een eerste opzetje gemaakt voor de 'Deelnemerslijst voor bij de set'.
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
ik zou een 4e pagina toevoegen met de WAG-niet-contestfrequenties, de openingsfrequenties.. nog iets anders?

Kun je dubbelzijdig 2-op-een-pagina printen en hou je een boekje over met de "essentials"

GJ

Plaats reactie