JOTA 2018: bouwpakket

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

JOTA 2018: bouwpakket

#1 Bericht door pe1hzg »

Hallo,

gebaseerd op ervaringen deze week wil ik voor de bouwpakketjes van de JOTA ieder de tip geven:
- Bestel je bouwpakketjes OP TIJD
- Gebruik alleen VERZEKERDE VERZENDING

Over de mensen die de pakketen samenstellen en verzenden niets dan goeds.

Over PostNL kan ik niets kwijt wat niet zwaar de regels van dit forum zou overtreden.

73,
Geert Jan
(waarbij de Beverspeltak komend weekend *niet* gaat solderen)

Thom PA9T
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Roepletters: PA9T
Locatie: Oudewater

Re: JOTA 2018: bouwpakket

#2 Bericht door Thom PA9T »

Oef, begrijp ik goed dat je pakket "zoek is geraakt" in de post? Dat is balen zeg... Die kitjes zijn duur, je besteld de hele handel niet nog maar eens... Ons budget was wel redelijk op toen de kitjes van de Space Cruiser waren besteld...

Kan je werkgever misschien sponsoren?

Maar POSTNL is inderdaad een vreselijke club. Veel slechte ervaringen mee: zendingen kapot, pakket kwijt, de melding dat het pakket is bezorgd terwijl er niks is gekomen, meldingen dat ik niet thuis zou zijn, terwijl ik naast de voordeur werk....

-Verwijderd account

Re: JOTA 2018: bouwpakket

#3 Bericht door -Verwijderd account »

pe1hzg schreef:Over de mensen die de pakketen samenstellen en verzenden niets dan goeds.

Over PostNL kan ik niets kwijt wat niet zwaar de regels van dit forum zou overtreden.
Het regent al jarenlang klachten hierover en daarmee komt deze pakketdienst vaak voor als gespreksonderwerp in diverse consumentenprogramma's op radio en tv.
pakket pleite

pe1hzg
Berichten: 908
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

Re: JOTA 2018: bouwpakket

#4 Bericht door pe1hzg »

pe1hzg schreef: gebaseerd op ervaringen deze week wil ik voor de bouwpakketjes van de JOTA ieder de tip geven:
- Bestel je bouwpakketjes OP TIJD
- Gebruik alleen VERZEKERDE VERZENDING
Update:
- Het pakket wat deze posting triggerde is nog steeds kwijt (nu ruim anderhalve week)
- Een vervangende zending is inmiddels aangekomen
- Reactie van PostNL is stug en onbehulpzaam

Ik ben blij dat er tijd was om op nieuw te bestellen en hoop dat we het enige incident zijn.

GJ

Plaats reactie