Denk het inderdaad niet Geert Jan. Wij zijn ook JOTA only en staan ook als Jota-Joti vermeld.
JOTA-JOTI 2024
- pe2aab
- Moderator
- Roepletters: PE2AAB
- Contacteer:
Re: JOTA-JOTI 2024
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
Uit interesse de kaart even bekeken. Het aantal groepen/stations is flink uitgedund. In Rijswijk/Den Haag Naaldwijk mis ik een aantal groepen. Ook in Delft Ridderkerk zie ik geen puntjes. In Flevoland zaten er vroeger ook meer. Maar goed dat was in 1993 toen ik nog bij de RIS actief was.
Ik weet niet wanneer de de inschrijving sluit, maar ervaring leert dat mensen inschijven tot het laatste moment (of alas, te laat...)
Ik denk dat de lijst/kaart dan ook vooral een functie heeft van "hee, doen jullie niet mee?" "jawel, oh vergeten in te schrijven". Kijk de groepen in je buurt even na!
Ik denk dat de lijst/kaart dan ook vooral een functie heeft van "hee, doen jullie niet mee?" "jawel, oh vergeten in te schrijven". Kijk de groepen in je buurt even na!
Idd zo werkt het , vannacht gekeken op de kaart ,, en Scouting Hilvarenbeek "Adrianusgroep" was nog niet ingeschreven!!pe1hzg schreef: ↑31 aug 2024, 18:40 Ik weet niet wanneer de de inschrijving sluit, maar ervaring leert dat mensen inschijven tot het laatste moment (of alas, te laat...)
Even Appen en het circus loopt , er worden formulieren in orde gemaakt , er is contact tussen scouting en de zendamateurs,,, iedereen is in feestelijke vorm wakker ,
Dus de kaart heeft zeker dit nut !!
Icom 7600. Yaesu FT817, Yaesu FT847, Yaesu vr6,Diamond x50n,, hyendfed 10-(15)-20-40-80
ik soldeer beter dan ik schrijf !
Geen idee, ik zit niet in de organisatie Maar goed, maakt ook niet zoveel uit toch? Onze locatie klopt in ieder geval wel, daar gaat 't om.pe1hzg schreef: ↑31 aug 2024, 08:26Klopt die kaart? Ik meen vrij zeker dat we ons JOTA-only hebben aangemeld maar de kaart zegt jota-joti.Thom PA9T schreef: ↑27 aug 2024, 08:24 Op https://jota-joti.scouting.nl/deelnemerskaart/ is een digitale kaart te vinden! De Scouts beginnen langzaam te ontwaken uit hun zomerslaap, maar toch zijn er al redelijk wat inschrijvingen dacht ik zo...
- PE1ORG
- Roepletters: PE1ORG
- Contacteer:
Goedemorgen!
Er staan ook een aantal groepen ver buiten de kaart van Nederland.
Zeker twee, maar waarschijnlijk nog wel meer.
Er staan ook een aantal groepen ver buiten de kaart van Nederland.
Zeker twee, maar waarschijnlijk nog wel meer.
- pe2aab
- Moderator
- Contacteer:
Ah goed opgemerkt. Ik was GFB al ‘kwijt’.
Ik ga er zo maar vanuit dat na het sluiten van de registratietermijn de zaken nog even worden nagelopen en de verkeerde gegevens worden aangepast.
Ik ga er zo maar vanuit dat na het sluiten van de registratietermijn de zaken nog even worden nagelopen en de verkeerde gegevens worden aangepast.
- pa3dsc
- Roepletters: pa3dsc
- Contacteer:
Automatiseren gaat sneller, maar duurt langer
is er enig idee hoe actueel de aanmeldingskaart van scouting is ,,,, ik mis wat al ongeveer een week ?
Icom 7600. Yaesu FT817, Yaesu FT847, Yaesu vr6,Diamond x50n,, hyendfed 10-(15)-20-40-80
- pe2aab
- Moderator
- Contacteer:
Reminder; 20 september sluit de inschrijftermijn. Wacht niet te lang!
-
- Roepletters: PA3RIS
- Contacteer:
De online kaart is momenteel niet al te actueel, doordat de hele afdeling inschrijving (ik) het erg druk heeft.. Dit wordt vandaag of morgen opgelost.
Als het goed is wordt JOTA-JOTI of enkel JOTA dan ook goed vermeld.
Is er. Ook weer een digitale lijst van de inschrijvingen online? Als het goed is zijn we ingeschreven maar kan het nergens terugvinden
Scouting Alblasserdam PA1BP/J
Scouting Alblasserdam PA1BP/J
-
- Roepletters: PA3RIS
- Contacteer:
Hallo Johan,
Voor zover ik weet werkt die SOL-lijst niet meer. Maar ik kan bevestigen dat jullie goed ingeschreven zijn. Tot horens met de JOTA-JOTI alvast.
Mooi dat het gefikst is thnks !De online kaart is momenteel niet al te actueel, doordat de hele afdeling inschrijving (ik) het erg druk heeft.. Dit wordt vandaag of morgen opgelost.
Als het goed is wordt JOTA-JOTI of enkel JOTA dan ook goed vermeld.