kpn tv ontvangers

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
andreph5c
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 aug 2009, 19:42

Re: kpn tv ontvangers

#16 Bericht door andreph5c »

Heb de tv aansluiting de deur uit gedaan, en heb nu alleen een internet only abonnement.
Daar naast nog een los abonnement op de Discovery+app, die ik op macbook en tablet heb staan.
Ph5c vol gas vanaf het Groningse gras!

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: kpn tv ontvangers

#17 Bericht door PE2AAB »

Als je ziet hoeveel reclame je om de oren krijgt tussen een film op een doordeweekse avond dan besef dat dat inderdaad nog niet zo’n slecht idee is. Bizar hoeveel je voor de kiezen krijgt. Dat maakt zo’n streamingsdienst (betalen voor reclamevrije content) een goed alternatief. Tevens kijk je wanneer je zelf zin en tijd hebt en niet wanneer een omroep je iets voorschotelt.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 972
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: kpn tv ontvangers

#18 Bericht door PA0BAK »

PE2AAB schreef: 05 feb 2022, 14:45 Als je ziet hoeveel reclame je om de oren krijgt
Nog afgezien van de 56 herhalingen van alles..........
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

andreph5c
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 aug 2009, 19:42

Re: kpn tv ontvangers

#19 Bericht door andreph5c »

PE2AAB schreef: 05 feb 2022, 14:45 Als je ziet hoeveel reclame je om de oren krijgt tussen een film op een doordeweekse avond dan besef dat dat inderdaad nog niet zo’n slecht idee is. Bizar hoeveel je voor de kiezen krijgt. Dat maakt zo’n streamingsdienst (betalen voor reclamevrije content) een goed alternatief. Tevens kijk je wanneer je zelf zin en tijd hebt en niet wanneer een omroep je iets voorschotelt.
Keek de laatste jaren alleen nog naar Discovery en Eurosport ( ben een een echte radio luisteraar tv intereseert mij niet zo ) die zitten nu samen in 1 app toen was de keus al snel gemaakt de rest van de troep de deur uit gedaan.
Ph5c vol gas vanaf het Groningse gras!

andreph5c
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 aug 2009, 19:42

Re: kpn tv ontvangers

#20 Bericht door andreph5c »

En als ik aanraden mag, schrijf eens op dat gene waar jullie naar kijken, en ga ens na of dat een duur tv abonnement waard is.
Je kan vaak goedkoper een abonnement nemen op apps dan op de tv aansluiting.

Ik heb bijvoorbeeld de npo app ( gratis npo programma’s ) en de Discovery+ app voor 6 euro per maand.
En aangezien div tv zenders ook losse apps hebben en daar een goed koop abonnement bij leveren kan je goed koper uit zijn dan met een tv abonnement met allerlei aanvullende pakketten
Ph5c vol gas vanaf het Groningse gras!

Snof
Berichten: 207
Lid geworden op: 30 mar 2020, 11:30

Re: kpn tv ontvangers

#21 Bericht door Snof »

PA0BAK schreef: 05 feb 2022, 15:22
PE2AAB schreef: 05 feb 2022, 14:45 Als je ziet hoeveel reclame je om de oren krijgt
Nog afgezien van de 56 herhalingen van alles..........
Dat zal de rede zijn dat er zoveel gedownload wordt, je wordt gek van al die rommel op tv.

Gebruikersavatar
19DT2120
Berichten: 908
Lid geworden op: 30 dec 2006, 12:22
Locatie: Eibertjesdarp

Re: kpn tv ontvangers

#22 Bericht door 19DT2120 »

Dat downloaden was een hele tijd een stuk minder populair ,maar zal wel weer meer worden met die versnippering van al die streaming-diensten!
Soms weet ik het ook niet meer.........

PA0AA
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: kpn tv ontvangers

#23 Bericht door PA0AA »

19DT2120 schreef: 06 feb 2022, 12:45Dat downloaden was een hele tijd een stuk minder populair ,maar zal wel weer meer worden met die versnippering van al die streaming-diensten!
Plus dat gezever met die geografische abonnementen. Ik heb nog niet één streaming-dienst gevonden, die een abbo levert, dat zonder VPN over de gehele wereld te gebruiken is.
Dat gezeur met die auteursrechten moeten ze daar op het hoofdkantoor achter een bureau oplossen, daar moeten ze de klanten niet mee lastig vallen.

73, Ruben, PA0AA.

- PD2SKZ -
Berichten: 149
Lid geworden op: 30 dec 2013, 08:14
Roepletters: PD2SKZ
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: kpn tv ontvangers

#24 Bericht door - PD2SKZ - »

Schotel op de 13,19.2,23.5 of 28.8 E en je hebt zat FTA ( FreeToAir ) zenders. Met een DVB-S(2) usb stick en een RPI kan je daar makkelijk een streamservertje van maken voor thuis met tvheadend.

Plaats reactie