Bijzonder advertentie op marktplaats

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bijzonder advertentie op marktplaats

#31 Bericht door PA0ETE »

Ja als urn inderdaad.

Mozes kriebel wat die lui soms voor een onzin beweren. Ik lag toen ik nog wel eens op Twitter zat vaak in de clinch met een bouwbioloog. Dat soort mensen doen dikwijls uitspraken als ¨Je mag maar twee keer per jaar een röntgenfoto laten maken, maar je mag in een woonhuis dan wel een wifi-router de hele dag hebben aan staan?¨.

En als je daar dan ists tegenin brengt is het "alle elektromagnetische straling is even gevaarlijk". Dan is mijn antwoord bijvoorbeeld "Maar je hebt hier wel gewoon je TL-lampen branden.¨

Maar ja dan moet je niet opkijken dat je als antwoord krijgt dat licht helemaal geen elektromagnetische straling is en dat dat er dan ook niets mee heeft te maken...

Toon pd0dfm
Berichten: 123
Lid geworden op: 08 dec 2016, 19:12
Roepletters: pd0dfm

Re: Bijzonder advertentie op marktplaats

#32 Bericht door Toon pd0dfm »

Ontstralingsapparaat, lijkt mij niet echt handig.
Wil je de tuin gaan sproeien, staat dat ding aan, komt er geen straaltje water uit je tuinslang.
Met vallen en opstaan kom je er ook, het duurt alleen wat langer.

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bijzonder advertentie op marktplaats

#33 Bericht door PA0ETE »

Bij het niet altijd even betrouwbare merk Wokka Wokka kun je een ¨hoogfrequentstofzuiger" kopen.
Daarmee raak je alle overtollige straling kwijt.
Wokka Wokka kwam ooit in het nieuws omdat ze een "Afdeling klantbelediging" hadden.
De webhop van Wokka Wokka zit op een bijzonder domeinnaam: http://agentschaptele.com (echt waar :lol: )

PH7R
Berichten: 1114
Lid geworden op: 26 jan 2020, 16:50
Roepletters: PH7R
Locatie: Veenendaal

Re: Bijzonder advertentie op marktplaats

#34 Bericht door PH7R »

PA0ETE schreef:De webhop van Wokka Wokka zit op een bijzonder domeinnaam: http://agentschaptele.com (echt waar :lol: )
Maakt de dag weer :lol:
De wereld is vol van idioten die niet snappen wat belangrijk is

Plaats reactie