Levertijd box73 / FUNKAMATEUR Online-Shop

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0FRI
Berichten: 2377
Lid geworden op: 19 nov 2007, 02:48
Roepletters: PA0FRI
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Levertijd box73 / FUNKAMATEUR Online-Shop

#16 Bericht door PA0FRI »

PA2REH schreef:Is niet leuk meer. Ik heb op 1 mei wat spulletjes besteld, en direct netjes betaald. ,
Het kan nog erger uit UK.
Begin maart iets besteld en betaald, na 3 weken niets ontvangen en geld teruggekregen.
Tot mijn verbazing toch op 8 juli jongstleden bezorgd. Kennelijk ergens (bij post) in de UK blijven liggen?
Alsnog de verkoper opnieuw betaald.
http://pa0fri.home.xs4all.nl/ met ongeveer 200 praktische onderwerpen voor radiozendamateurs
De eerste stappen zijn theorie en simulatie, maar in de praktijk blijkt pas of het klopt.

Gebruikersavatar
PA2REH
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 nov 2009, 18:08
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Levertijd box73 / FUNKAMATEUR Online-Shop

#17 Bericht door PA2REH »

pe1hzg schreef:
PA2REH schreef: (...) mijn advies is om begin augustus gewoon eens in je beste Rudi-Carell-duits eens een belletje naar Berlijn te doen, (...)

Waar zit je op te wachten?
Inderdaad, bellen is een mogelijkheid. Op zich heb ik geen moeite met wachten want haast heeft het allemaal niet. Maar een mailtje beantwoorden lijkt me niet de meeste tijd kosten. Enfin, ik kijk het aan want ik heb er wel vertrouwen in (eerdere ervaringen) dat het gaat komen, al heeft het nooit zo lang geduurd. Maar ja, Corona, crisis..... Alles was op voorraad (aldus Box73). Ook een 5W eindtrapje BX-034 en daar had ik misschien wel haast mee. Wil het gebruiken voor mijn 50Mhz wspr signaaltje. Had zoiets van, mooi nog voor het Es seizoen echt los gaat. Maar wat blijkt: met 100mW en de vertical V2000 krijg ik soms de mooiste spot rapporten. Had ik dus helemaal niet verwacht. Dus die 5W heb ik niet meer echt nodig, maar het is een universeel dingetje dus dat gaat zeker van pas komen.
best 73 de Eric - pa 2 reh
========================
Licensed since 1976 - CW operator
Member/operator PI4CC
Projectgroup PG.540
QRZ page: PA2REH

========================
"There are no strangers in Amateur Radio, just friends you haven't met."

Plaats reactie