Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ON5RKN
Berichten: 576
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:59

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#16 Bericht door ON5RKN »

Djeezes... wie gelooft er nu zo'n flauwe kul?

Gebruikersavatar
ON5RKN
Berichten: 576
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:59

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#17 Bericht door ON5RKN »

on4avt schreef:Tijden geleden waren er in België mensen die op onverklaarbare wijze ziek werden,Duizelig, braken ,hoofdpijn. het was op het platte land. na jaren onderzoek wees het uit dat de hoogspanningslijnen die over dat gebied passeerden de oorzaak waren, nadat er mensen toevallig de streek verlieten om ergens anders te gaan wonen. waar ze plots niets meer hadden na een tijdje.
Dus ???Alles kan zomaar. Feit :die 5 G gaat door merg en been, beton en hout.
De vergunningen zijn nog niet eens inorde, laat staan dat de 5G al zou zijn uitgerold....
Er is enkel een light versie van Proximus en Citymesh.

Vertelsels en verhalen van een hoop ( en sorry voor mijn ruwe bewoording) een hoop debielen die her en der
all soorten fabels op een hoop gooien en er hun waarheid van maken!

pe1cmo
Berichten: 2085
Lid geworden op: 21 mar 2015, 19:42
Roepletters: pe1cmo
Locatie: Ayamonte (spanje)
Contacteer:

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#18 Bericht door pe1cmo »

Waren ook hele legio mensen die in de flevopolder vlak naast de wereldomroep station kampeerden. Daar hadden ze geen hoofdpijn omdat er geen HF was. (dachten ze) en inderdaad er was geen GSM dekking. Wel ettelijke megawatten kortegolf)
PE1CMO/EA7LAD
Ayamonte España

pe1br
Berichten: 618
Lid geworden op: 06 mar 2007, 00:23
Locatie: Enschede

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#19 Bericht door pe1br »

pe1cmo schreef:Waren ook hele legio mensen die in de flevopolder vlak naast de wereldomroep station kampeerden. Daar hadden ze geen hoofdpijn omdat er geen HF was. (dachten ze) en inderdaad er was geen GSM dekking. Wel ettelijke megawatten kortegolf)
Een beetje gelijk hebben ze wel want van dit soort mensen krijg ik ook hoofdpijn van.

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3360
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#20 Bericht door Juul - PE0GJG »

pe1cmo schreef:Waren ook hele legio mensen die in de flevopolder vlak naast de wereldomroep station kampeerden. Daar hadden ze geen hoofdpijn omdat er geen HF was. (dachten ze) en inderdaad er was geen GSM dekking. Wel ettelijke megawatten kortegolf)

Ik heb een aantal jaren in Zeewolde gewoond en nergens last van, trouwens m'n ICOM R70 ontvanger ook niet.


Aardig om te lezen:

herstellingsoord voor 16 stralingsgevoelige patiënten in Dronten.

https://dedrontenaar.nl/algemeen/planne ... in-dronten

En ik ga weer wonen in de Gemeente Dronten............................................
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

PE1LGW
Berichten: 975
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:29
Roepletters: pe1lgw
Locatie: eindhoven

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#21 Bericht door PE1LGW »

[quote][/quote]
Best knap dat er personen zijn die al ergens last van hebben voor dat het ingeschakeld is.

Een soort voorgevoel dus. 8)

Heb nu al de kriebels dat mijn schoon moeder straks weer langs komt.

Pe1lgw
Condor 3000, Icom7000 IC2 E, IC25, FT270, FT11, RS9044, Teleport 9, Kenwood TR2400, TMG 707, Diamond x30, realistic 2005 scanner, home made J antenne. tevens rust huis voor T813 sets, Boafeng UV-5R, TYT UV3R, DVB sticky SDR, Nokia Mobira, Philips FM1000, Yeasu vx3, ft817.
"Nescius omnium curiosus sum" (Ik weet niets maar ben nieuwsgierig naar alles).

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3360
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: Voormalig Vodafone baas verteld over 5G en corona

#22 Bericht door Juul - PE0GJG »

pe1cmo schreef:Waren ook hele legio mensen die in de flevopolder vlak naast de wereldomroep station kampeerden. Daar hadden ze geen hoofdpijn omdat er geen HF was. (dachten ze) en inderdaad er was geen GSM dekking. Wel ettelijke megawatten kortegolf)

Ik woonde daar ook vlakbij. In Zeewolde. Nergens last van en m'n ontvangers ook niet.
Ik weet nog dat we als zendamateurs de antennes mochten "testen" in een weekend. Jongens wat een feest !!!!!!
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

Plaats reactie