Photo by Twycer / Fotografie voor bedrijven – Mr. Christ Clijsen
Op de foto
- pe2aab
- Moderator
- Berichten: 7953
- Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
- Roepletters: PE2AAB
- Locatie: Aalst - Waalre
- Contacteer:
Op de foto
Kijk, ik snap dat wel. Als je dan een foto gaat maken op de High Tech Campus in Eindhoven met je gezin, zorg je er natuurlijk wél voor dat de antenne van PI2EHV/PI3EHV duidelijk in beeld is 
Photo by Twycer / Fotografie voor bedrijven – Mr. Christ Clijsen
Photo by Twycer / Fotografie voor bedrijven – Mr. Christ Clijsen
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
Re: Op de foto
Dat is toch de plek waar de middengolf antenne hangt van Radio 4 Brainport?
Theo
Theo
- pe2aab
- Moderator
- Berichten: 7953
- Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
- Roepletters: PE2AAB
- Locatie: Aalst - Waalre
- Contacteer:
Re: Op de foto
Correct en tevens juist Theo.
We doen aan 'Site Sharing' en hebben onderling een zeer goede verstandhouding (we helpen elkaar met elektra, antennewerkzaamheden, toegang etc.)
We doen aan 'Site Sharing' en hebben onderling een zeer goede verstandhouding (we helpen elkaar met elektra, antennewerkzaamheden, toegang etc.)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
- PA3GNZ, Tjeerd
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
- Roepletters: PA3GNZ
- Locatie: JO22NB
- Contacteer:
Re: Op de foto
Dit is toch al een paar jaar geleden?
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
- pe2aab
- Moderator
- Berichten: 7953
- Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
- Roepletters: PE2AAB
- Locatie: Aalst - Waalre
- Contacteer:
Re: Op de foto
Klopt. De foto 'popte' vandaag op dus heb hem daarom hier gepost.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
- PA3GNZ, Tjeerd
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
- Roepletters: PA3GNZ
- Locatie: JO22NB
- Contacteer:
Re: Op de foto
Volgens mij is dit onderwerp hier toen ook benoemd. 
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
PA3GNZ / NL-9514
BQC: 461
NTC: 004
https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/
-
PA0LMD
- Berichten: 2604
- Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
- Roepletters: PA0LMD
- Locatie: Oldebroek
- Contacteer:
Re: Op de foto
PI3EHV moet er inmiddels al circa 40 jaar staan.
Rond 1977 in eerste instantie met een Kathrein 5/8 kleefvoet op de balustrade.
Ik mocht destijds de zendermodule bouwen, 10 Watt output.
Rond 1977 in eerste instantie met een Kathrein 5/8 kleefvoet op de balustrade.
Ik mocht destijds de zendermodule bouwen, 10 Watt output.
Meten is (z)weten
Re: Op de foto
Nou, ik mis toch wel iets. Een vlag in onze vaderlandse driekleur incl oranje wimpel.
Trouwens, op het kantoor van het gezinshoofd staan een paar rondstralers. Waarschijnlijk van het merk Katrein. Diezelfde antenne's staan ook op de gebouwen van het Binnenhof, maar in het Antenneregister zul je deze tevergeefs vinden...
Sinds 1976 geïnteresseerd in amateurradio.