Op de foto

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pe2aab
Moderator
Berichten: 7953
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Op de foto

#1 Bericht door pe2aab »

Kijk, ik snap dat wel. Als je dan een foto gaat maken op de High Tech Campus in Eindhoven met je gezin, zorg je er natuurlijk wél voor dat de antenne van PI2EHV/PI3EHV duidelijk in beeld is ;-)
1777267267061_1.jpg
Photo by Twycer / Fotografie voor bedrijven – Mr. Christ Clijsen
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

TheoP
Berichten: 1874
Lid geworden op: 08 jun 2023, 11:33
Roepletters: PE1OPQ

Re: Op de foto

#2 Bericht door TheoP »

Dat is toch de plek waar de middengolf antenne hangt van Radio 4 Brainport?

Theo

Gebruikersavatar
pe2aab
Moderator
Berichten: 7953
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Op de foto

#3 Bericht door pe2aab »

Correct en tevens juist Theo.

We doen aan 'Site Sharing' en hebben onderling een zeer goede verstandhouding (we helpen elkaar met elektra, antennewerkzaamheden, toegang etc.)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 6044
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: Op de foto

#4 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Dit is toch al een paar jaar geleden?
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/

Gebruikersavatar
pe2aab
Moderator
Berichten: 7953
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Op de foto

#5 Bericht door pe2aab »

Klopt. De foto 'popte' vandaag op dus heb hem daarom hier gepost.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 6044
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Re: Op de foto

#6 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Volgens mij is dit onderwerp hier toen ook benoemd. :wink:
73, Tjeerd
PA3GNZ / NL-9514


BQC: 461
NTC: 004


https://www.pa3gnz.nl & NXDN Reflector http://nxdngnz.nl/

PA0LMD
Berichten: 2604
Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
Roepletters: PA0LMD
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Op de foto

#7 Bericht door PA0LMD »

PI3EHV moet er inmiddels al circa 40 jaar staan.
Rond 1977 in eerste instantie met een Kathrein 5/8 kleefvoet op de balustrade.
Ik mocht destijds de zendermodule bouwen, 10 Watt output.
Meten is (z)weten

Gebruikersavatar
Charles_
Berichten: 426
Lid geworden op: 21 feb 2023, 22:33
Locatie: Brabant

Re: Op de foto

#8 Bericht door Charles_ »

pe2aab schreef: 13 mei 2026, 09:09 Kijk, ik snap dat wel. Als je dan een foto gaat maken op de High Tech Campus in Eindhoven met je gezin, zorg je er natuurlijk wél voor dat de antenne van PI2EHV/PI3EHV duidelijk in beeld is ;-)
Nou, ik mis toch wel iets. Een vlag in onze vaderlandse driekleur incl oranje wimpel.
Trouwens, op het kantoor van het gezinshoofd staan een paar rondstralers. Waarschijnlijk van het merk Katrein. Diezelfde antenne's staan ook op de gebouwen van het Binnenhof, maar in het Antenneregister zul je deze tevergeefs vinden... :(
Sinds 1976 geïnteresseerd in amateurradio.

Plaats reactie