Campina spaaraktie stopt ... :-(

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Campina spaaraktie stopt ... :-(

#1 Bericht door PA0AA »

NB. Ik heb nog getwijfeld, of ik dit topic zou plaatsen in de rubriek 'Particuliere (ver)koop (vraag en aanbod)', maar dit heeft niets met
radiozendamateurisme te maken, daarom maar in de rubriek 'Theekransjes'

Kennen jullie het verschijnsel 'spaaraktie' ? Je weet wel, tot in het oneindige zegeltjes of bonnetjes sparen, om vervolgens tot de ontdekking te komen,
dat, net voordat je je spaarkaart vol hebt, de aktie is afgelopen.
Dat is ook de reden, dat ik alleen meedoe aan spaarakties, die langer dan 40 jaar lopen. Als voorbeeld noem ik de succesvolle Douwe Egberts koffiepunten.
Ik had destijd een uitzondering, de spaaraktie van Campina.
Aangezien ik meer karnemelk dan bier drink, en dat dit ook wat beter is voor de verkeersveiligheid,
heb ik er in de loop van de jaren heel wat saldo bij elkaar gespaard.
Wat blijkt nu ? De boeven van Campina geven er de brui aan ! Net nu ik een spaarsaldo van ruim € 5210,- heb. :-(
Ik heb nog tot 31 december 2022 om het op te maken. Wat dus nooit gaat lukken.....

Dus hierbij de volgende 'oplossing' om dit tegoed een goede bestemming te geven.
Jullie kunnen op de site www.eurosparen.nl kijken, en uitkiezen, welke zaken met nul euro bijbetaling je wilt hebben.
Niet dat ik jullie de overige artikelen niet gun, maar dat is organisatorisch weer nogal moeilijk te regelen, qua bijbetaling enzo.
Misschien, dat ik kijk, als er in de zomer nog genoeg saldo over is, dat ik daar alsnog een mouw aan kan passen.
Als je iets uitgekozen hebt, stuur dan een PB of een mail, dan stuur ik je gratis voucher of kortingcode via de mail naar je toe.
Je mag zoveel gratis vouchers vragen als je wilt, voor jou, je (X)YL, je tante, je aardige buurvrouw, enz.enz. :lol:
Klik voor meer info op deze link
Opmerking: Dit is een not-for-profit aktie ! Ik heb er uiteraard op geen enkele manier financieel belang bij.

voor nu 73, Ruben, PA0AA.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Campina spaaraktie stopt ... :-(

#2 Bericht door elsinga »

Ruben, leuke actie!

Ik spaar alles, is het niet voor mezelf dan deel ik de spaarzegeltjes wel met iemand anders. En ook bij Eurosparen had/heb ik saldo. De gratis dingen (dus alleen punten/saldo) zijn vrijwel alleen kortingsacties op andere (betaalde) producten. En als je die net kunt gebruiken is dat prima. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: Campina spaaraktie stopt ... :-(

#3 Bericht door PA0AA »

Nog even dit item een schopje gegeven.
Van de oorspronkelijke € 5000,- is er nu nog € 1800,- over.
Ook heb ik het gebruik van e.e.a. wat gemakkelijker gemaakt.
Klik op de links hier onder voor een gebruiksvriendelijke uitleg.
Kijk maar op https://marktplaats.nl/m1908232175
Als de link niet ( meer ) werkt, dan is er op https://eurosparen.kous.org een duidelijke uitleg te vinden.
Als het goed is, dan werkt het ( na wat listig, maar wel legaal, programmeerwerk ) nu ook voor zaken, waarvoor je moet bijbetalen.
Deze kosten zijn uiteraard voor je eigen rekening.
Jullie hebben nog tot 31 december de tijd. :roll:
Suc6 ....... :wink:

73, Ruben, PA0AA.

PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: Campina spaaraktie stopt ... :-(

#4 Bericht door PA0AA »

Nu de laatste schop voor dit item.
Van de oorspronkelijke € 5000,- in januari van dit jaar, is nog maar ruim € 300,- over. :wink:
Jullie hebben nog een week de tijd, om iets leuks uit te zoeken ....... :)

73, Ruben, PA0AA.

sottezero
Berichten: 814
Lid geworden op: 17 nov 2015, 18:33

Re: Campina spaaraktie stopt ... :-(

#5 Bericht door sottezero »

ik heb niets nodig, behalve een winnend staatslot dan, maar tof dat er nog mensen zijn die stiekem toch moeite stoppen in iets leuksml voor anderen :mrgreen:

Plaats reactie