Us states vermelding in gridtracker

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pc9t
Berichten: 354
Lid geworden op: 24 mar 2010, 19:47
Roepletters: PC9T
Locatie: Lage Zwaluwe

Us states vermelding in gridtracker

#1 Bericht door pc9t »

Voor Wsjt-x gebruik ik gridtracker en daar zou ik graag de us states in vermeld zien.

Maar in de call roster blijft het rijtje state steeds leeg.

Het zit er denk ik niet voor niets in, alleen kan ik niet vinden dat hierin de amerikaanse staten zichtbaar zijn.

Ik gebruik overigens de Mac uitvoering maar denk dat er weinig verschil zal zitten tussen de Windows versie.

Wie weet waar je dit kunt activeren
Flexradio 6400 / Flexradio Maestro / Flexradio tuner genius / Anytone AT-D878UVII PLUS / Spe Expert 1K/FA / Hexbeam by SP6CYN / Homemade G5RV / Kelemen 40 meter dipool / Heil proset met HC5 / Heil PR781

Gebruikersavatar
PD4P
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jun 2016, 16:55
Roepletters: PD4P
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Us states vermelding in gridtracker

#2 Bericht door PD4P »

In de call rooster staan 5 rijtjes opties die je aan kan vinken, ook staan daar 'state' en 'county' bij. Gewoon aanvinken en klaar is kees (of in dit geval Maurice :D )
Weerstand ? Als je vrouw je beveelt te stoppen met roken......

Pieter / PD4P / ICOM IC-7700 / HyEndFed voor 10/20/40 en 80 meter

Gebruikersavatar
pc9t
Berichten: 354
Lid geworden op: 24 mar 2010, 19:47
Roepletters: PC9T
Locatie: Lage Zwaluwe

Re: Us states vermelding in gridtracker

#3 Bericht door pc9t »

Hoi Pieter,

Die had ik er al bij staan maar die werden niet gevuld helaas.

Echter bij Lookups heb ik het vinkje bij databases United States op enable gezet dit geeft nu in ieder geval bij states iets de staat weer.

Dus voorlopig is het doel bereikt.
Flexradio 6400 / Flexradio Maestro / Flexradio tuner genius / Anytone AT-D878UVII PLUS / Spe Expert 1K/FA / Hexbeam by SP6CYN / Homemade G5RV / Kelemen 40 meter dipool / Heil proset met HC5 / Heil PR781

Gebruikersavatar
pc9t
Berichten: 354
Lid geworden op: 24 mar 2010, 19:47
Roepletters: PC9T
Locatie: Lage Zwaluwe

Re: Us states vermelding in gridtracker

#4 Bericht door pc9t »

Heeft iemand ook ervaring in om gridtracker op een andere computer te laten werken.

Ik gebruik Log4om op een windows computer en zou de data op gridtracker op mijn Macbook willen hebben.

dan houd ik weer extra ruimte op mijn windows scherm.
Flexradio 6400 / Flexradio Maestro / Flexradio tuner genius / Anytone AT-D878UVII PLUS / Spe Expert 1K/FA / Hexbeam by SP6CYN / Homemade G5RV / Kelemen 40 meter dipool / Heil proset met HC5 / Heil PR781

Plaats reactie