Zoek gebruiksaanwijzing / reparatie manual / tekeningen

Alles over ATV, SSTV enz.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
johkrottje
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2010, 14:22

Zoek gebruiksaanwijzing / reparatie manual / tekeningen

#1 Bericht door johkrottje »

Mijn vraag gaat over een GLOBE -SAT / HOLLAND DE “ LC 3000 B

Ik ben op zoek naar een gebruiks aanwijzing / handleiding en of reparatie manual / technische tekenigen danwel zoveel info over deze satelliet ontvanger omdat ik deze graag wil gaan gebruiken voor 23 cm ATV en eventueel met een voorset op hogere of lagere ATV frequenties.
Ik heb reeds via internet gezocht doch tot op het moment van heden ben ik niks wijzer geworden over waarvoor deze ontvanger is ontworpen en of gebruikt is mijn hoop is daarom via deze website mijn laatste hoop op info
Bijlagen
IMG_1577.jpeg
IMG_1580.jpeg
IMG_1579.jpeg
IMG_1578.jpeg

PE1LWT
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 feb 2020, 10:15
Roepletters: PE1LWT

Re: Zoek gebruiksaanwijzing / reparatie manuel / tekeningen

#2 Bericht door PE1LWT »

Globe-Sat was een bedrijf van PA0PVW,Peter. Hij heeft in de jaren 80 veel sat ontvangers gemaakt voor de CAI wereld. Peter is mijn dorpsgenoot/vriend en radio elmer. Ik heb indertijd bij hem gewerkt en diverse ontvangers voorbij zien komen. op zolder moet hier ook nog een LC3000 liggen die ik indertijd voor atv op 23cm gebruikt .schema's heb ik volgens mij weg gedaan . Ik zal eens gaan zoeken en aan Peter vragen of hij nog iets heeft.
Jurgen

PA0AA
Berichten: 381
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: Zoek gebruiksaanwijzing / reparatie manuel / tekeningen

#3 Bericht door PA0AA »

PE1LWT schreef: 11 mei 2023, 16:56 ..... schema's heb ik volgens mij weg gedaan .....
Oeps, dat is zonde. Als ik persoonlijk ruimtegebrek zou hebben, zou ik niks weg gooien, maar er gewoon nog een garagebox bij kopen .... :lol:

73, Ruben, PA0AA.

PA0LMD
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
Roepletters: PA0LMD
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Zoek gebruiksaanwijzing / reparatie manuel / tekeningen

#4 Bericht door PA0LMD »

PA0AA schreef: 09 aug 2023, 13:25
PE1LWT schreef: 11 mei 2023, 16:56 ..... schema's heb ik volgens mij weg gedaan .....
Oeps, dat is zonde. Als ik persoonlijk ruimtegebrek zou hebben, zou ik niks weg gooien, maar er gewoon nog een garagebox bij kopen .... :lol:

73, Ruben, PA0AA.
Alles digitaliseren ?
Meten is (z)weten

Plaats reactie