Gelukkig nieuwjaar!!!

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Gelukkig nieuwjaar!!!

#1 Bericht door PA0ETE »

Iedereen nog de beste wensen!
.
Afbeelding
Ik ben niet via PB's bereikbaar. Mailadres is x@xdv.me

PA3FBO
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 okt 2014, 22:36
Roepletters: PA3FBO

Re: Gelukkig nieuwjaar!!!

#2 Bericht door PA3FBO »

Ook iedereen de beste wensen, met vele mooie verbindingen.

Eh.. John, leuk plaatje van die trein, lijkt me sterk dat je afgelopen december daar in zat :)
Welke kat is dat nu, heb de wisseling van katten de laatste tijd niet gevolgd.
Poes Pearl ligt momenteel in het raamkozijn op een opgevouwen plaid, lekker warm en kan ze buiten kijken.
Wanneer ze het nog te koud vind kruipt ze op de convector, achter een kast, onder de verbrede vensterbank, een tunnel met warme lucht.

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2568
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: Gelukkig nieuwjaar!!!

#3 Bericht door PA5COR »

Uiteraard een ieder hier een gelukkig nieuw jaar toegewenst met veel DX.
Sprinkelen we er wat goede gezondheid bij. :mrgreen:
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

Gebruikersavatar
PA3OZB
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jul 2009, 15:01
Roepletters: PA3OZB
Locatie: Linschoten

Re: Gelukkig nieuwjaar!!!

#4 Bericht door PA3OZB »

Een gelukkig nieuwjaar voor alle forumleden en hun familieleden.

Maak er een mooi jaar van met veel gezondheid en plezier
Best '73 John PA3OZB / F4VSZ

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4556
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Gelukkig nieuwjaar!!!

#5 Bericht door PE1PQX »

kanllend.jpeg
Blijf ik ook niet achter...

Ook ik wens iedereen een knallend 2024, veel gezondheid, geluk en alles wat goed is.

(Foto is eigen werk en mogelijk al eerder voorbij gekomen, EOS40d met 10-22mm EF-S groothoek objectief)
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Gelukkig nieuwjaar!!!

#6 Bericht door PA0ETE »

PA3FBO schreef: 01 jan 2024, 15:32 Ook iedereen de beste wensen, met vele mooie verbindingen.

Eh.. John, leuk plaatje van die trein, lijkt me sterk dat je afgelopen december daar in zat :)
Welke kat is dat nu, heb de wisseling van katten de laatste tijd niet gevolgd.
Poes Pearl ligt momenteel in het raamkozijn op een opgevouwen plaid, lekker warm en kan ze buiten kijken.
Wanneer ze het nog te koud vind kruipt ze op de convector, achter een kast, onder de verbrede vensterbank, een tunnel met warme lucht.
Je weet nog niet half waar ik de afgelopen tijd allemaal in mee gereden heb :)

Ik heb nog 1 kat. in het voorjaar van 2018 overleed mijn kat Simoon, 17 jaar oud vanwege ouderdom. Krap een halfjaar later had ik een kitten, mijn eerste kater Roderick (rode Rick :) ), inderdaad vuurrood. Een ontzettend lief en gehoorzaam dier. Net voor de pandemie overleed Roderick in mijn bijzijn aan een hartstilstand. Dat was natuurlijk zeer schokkend.

Een tijd later wilde ik opnieuw een kitten erbij, maar de oude dame die Martine toen al was, bleek best wel onder de enorme energie van het kleintje te hebben geleden. Daar kom je pas achter als eentje er niet meer is. Ik heb dus besloten dat Martine niet meer hoeft te delen. En dus heb ik deze al bejaarde dame als enige in mijn huis. Een ongelooflijk lief en slim dier. In het begin leek ze niet de snuggerste (ik heb haar vanaf 10 weken), maar ik ben erachter gekomen dat dat maar schijn is. Simoon was taalvaardiger en begreep een enorme hoeveelheid woorden (nou ja voor een kat ernorm), maar Martine is veel gewiekster in het manipuleren van mensen, en ook enorm grappig. Bij bezoek haalt ze ongemerkt soms van achter de stoel de veters van bezoek uit de schoenen die ze vervolgens verstopt. En als het bezoek wel merkt wat ze aan het doen is dan krijgt ze ze zo ver dat ze ook de sokken van die mensen mag uittrekken. Dat soort dingen doet ze al van kleins af aan. Het is altijd wat anders.

Nou ja, laat ik stoppen, anders is het teveel off-topic allemaal :) Het is een leuk beest, en ik hoop dat ze er (ondanks inmiddels enorme kosten vanwege vier chronische kwalen) nog heel erg lang mag zijn.
Ik ben niet via PB's bereikbaar. Mailadres is x@xdv.me

Plaats reactie