qsl-shop.com

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
andreph5c
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 aug 2009, 19:42

qsl-shop.com

#1 Bericht door andreph5c »

Hoi,

Vraag wie heeft recent nog qsl kaarten besteld bij qsl-shop.com in Duitsland ( onderdeel van funk-amateur ) ?

Heb daar in het verleden ook mijn kaarten vandaan gehaald, en was zeer content met het geleverde, maar dit is al weer zo'n 6 jaar geleden.
Maar nu heb ik nieuwe nodig en wil daar weer een doos vol bestellen, maar hoor momenteel veel al negatieve dingen over hun, als lange levertijden slecht papier kwaliteit etc.
Is er iemand met recente ervaring met deze qsl kaarten leverancier en kan mij meer vertellen?
Ph5c vol gas vanaf het Groningse gras!

PA3ECZ
Berichten: 682
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:08
Roepletters: PA3ECZ

Re: qsl-shop.com

#2 Bericht door PA3ECZ »

andreph5c schreef: 13 apr 2023, 17:18 Hoi,

Vraag wie heeft recent nog qsl kaarten besteld bij qsl-shop.com in Duitsland ( onderdeel van funk-amateur ) ?

Heb daar in het verleden ook mijn kaarten vandaan gehaald, en was zeer content met het geleverde, maar dit is al weer zo'n 6 jaar geleden.
Maar nu heb ik nieuwe nodig en wil daar weer een doos vol bestellen, maar hoor momenteel veel al negatieve dingen over hun, als lange levertijden slecht papier kwaliteit etc.
Is er iemand met recente ervaring met deze qsl kaarten leverancier en kan mij meer vertellen?

Ik kan je geen info verstrekken over de leverancier uit Duitsland, maar persoonlijk heb ik al vele jaren heel goede ervaring met de QSL leverancier www.on5ur.be uit Belgié , en dat is misschien een tip voor jou mocht je niet verder zaken kunnen of willen doen met QSL-shop.com uit Germany.

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: qsl-shop.com

#3 Bericht door on4avt »

UX5UO
https://www.ux5uoqsl.com/
Heb de mijn daar gekocht.
Goede service. Wel 5 jaar geleden. Helpt met de outlay.
6w7.jpg
6w7.jpg (5.33 KiB) 2780 keer bekeken
6W7/ON4AVT
OOK ON4AVT
OT8S

Gebruikersavatar
ON5GM
Berichten: 760
Lid geworden op: 02 apr 2008, 07:26
Roepletters: ON5GM
Locatie: Blanden JO20IT

Re: qsl-shop.com

#4 Bericht door ON5GM »

Elecraft K3S/100 | 2x Icom IC7300 | Ant : Mosley Pro67B - Hyendfed 30m

Plaats reactie