1 APRIL?
1 APRIL?
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!
-
- Roepletters: PA0AA
- Contacteer:
Re: 1 APRIL?
Hij blijft leuk !
NB. Persoonlijk zou ik serieuze dingen altijd op 31 maart, of op 2 april in laten gaan.
Net zoiets als dat statiegeld op blikjes, wat op 1 april in gaat, daar trapt toch ook niemand in ?
73, Ruben, PA0AA.
NB. Persoonlijk zou ik serieuze dingen altijd op 31 maart, of op 2 april in laten gaan.
Net zoiets als dat statiegeld op blikjes, wat op 1 april in gaat, daar trapt toch ook niemand in ?
73, Ruben, PA0AA.
Inderdaad ontzettend flauw.
die uhh....blikjes is geen flauwe grap hoor. Die kan je vanaf zaterdag echt voor cash inleveren.... 

Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!
Er zijn zowieso maar echt heel weinig goede 1 april grappen gemaakt, meeste komen van mensen die denken dat ze grappig zijn maar het absoluut niet zijn.
Ook een hele flauwe was om te zeggen dat de netspanning zaterdag met 10% omhoog zou gaan, werkelijk zijn er echt mensen zo dom dat ze daar intrappen.
Ook een hele flauwe was om te zeggen dat de netspanning zaterdag met 10% omhoog zou gaan, werkelijk zijn er echt mensen zo dom dat ze daar intrappen.
Dan moet je het blikje wel op 1 april kopen en leegmaken want pas dan gaan de nieuwe regels in en oude voorraad mag nog gewoon verkocht worden. Blikjes waarvoor geen statiegeld is betaald, leveren ook straks geen statiegeld op dankzij een afwijkende barcode.
Het blikje moet ook heel blijven... Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Maar goed, off-topic eigenlijk.
Tenzij...
https://voorzitte8.wixsite.com/pi4zlb/e ... tenne-voor
- Paula Bean
Ik werd op meerdere malen vandaag voor de gek gehouden:
- Callum kondigde een soort super krankzinnige Kenwood set van $18.000 aan;
- Dave EEVBLOG bracht het nieuws dat 1x/10x oscilloscope probes in de ban zouden worden gedaan door een soort overkoepelende branche-organisatie;
- Emma Thorne onthulde dat ze eigenlijk een 'conservative' is.
En nog meer van die dingen. Eigenlijk zou ik niet naar YouTube moeten kijken als het 1 april is!
Groetjes,
- Callum kondigde een soort super krankzinnige Kenwood set van $18.000 aan;
- Dave EEVBLOG bracht het nieuws dat 1x/10x oscilloscope probes in de ban zouden worden gedaan door een soort overkoepelende branche-organisatie;
- Emma Thorne onthulde dat ze eigenlijk een 'conservative' is.
En nog meer van die dingen. Eigenlijk zou ik niet naar YouTube moeten kijken als het 1 april is!

Groetjes,
- Paula Bean
Ik zou het zo geloven

Zo.n verhoging hebben we al een keer gehad van 220 naar 230V.Paula Bean schreef: ↑01 apr 2023, 23:45Ik zou het zo gelovenEn is het trouwens niet een echt bestaand issue dat de netspanning te hoog wordt? Door alle zonnepanelen en zo?
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!