1 APRIL?

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

1 APRIL?

#1 Bericht door andre »

Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PD3E
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 apr 2018, 08:22
Roepletters: PD3E
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: 1 APRIL?

#2 Bericht door PD3E »

Verklap dat nou niet :-)
73's PD3E, Erwin.

PA0AA
Berichten: 380
Lid geworden op: 29 dec 2007, 21:00
Roepletters: PA0AA
Locatie: Brunssum - Bonaire
Contacteer:

Re: 1 APRIL?

#3 Bericht door PA0AA »

Hij blijft leuk !
NB. Persoonlijk zou ik serieuze dingen altijd op 31 maart, of op 2 april in laten gaan.
Net zoiets als dat statiegeld op blikjes, wat op 1 april in gaat, daar trapt toch ook niemand in ?

73, Ruben, PA0AA.

PA0VRA
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 apr 2009, 13:18
Roepletters: PA0VRA
Locatie: Nieuwegein

Re: 1 APRIL?

#4 Bericht door PA0VRA »

Inderdaad ontzettend flauw.

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: 1 APRIL?

#5 Bericht door andre »

die uhh....blikjes is geen flauwe grap hoor. Die kan je vanaf zaterdag echt voor cash inleveren.... :P
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: 1 APRIL?

#6 Bericht door PA3HMP »

Er zijn zowieso maar echt heel weinig goede 1 april grappen gemaakt, meeste komen van mensen die denken dat ze grappig zijn maar het absoluut niet zijn.

Ook een hele flauwe was om te zeggen dat de netspanning zaterdag met 10% omhoog zou gaan, werkelijk zijn er echt mensen zo dom dat ze daar intrappen.

Gebruikersavatar
Thijzer
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 feb 2011, 10:25

Re: 1 APRIL?

#7 Bericht door Thijzer »

andre schreef: 30 mar 2023, 19:11 die uhh....blikjes is geen flauwe grap hoor. Die kan je vanaf zaterdag echt voor cash inleveren.... :P
Dan moet je het blikje wel op 1 april kopen en leegmaken want pas dan gaan de nieuwe regels in en oude voorraad mag nog gewoon verkocht worden. Blikjes waarvoor geen statiegeld is betaald, leveren ook straks geen statiegeld op dankzij een afwijkende barcode.
Het blikje moet ook heel blijven... Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Maar goed, off-topic eigenlijk.

Tenzij...

https://voorzitte8.wixsite.com/pi4zlb/e ... tenne-voor

Gebruikersavatar
Paula Bean
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 aug 2019, 12:50

Re: 1 APRIL?

#8 Bericht door Paula Bean »

Ik werd op meerdere malen vandaag voor de gek gehouden:

- Callum kondigde een soort super krankzinnige Kenwood set van $18.000 aan;

- Dave EEVBLOG bracht het nieuws dat 1x/10x oscilloscope probes in de ban zouden worden gedaan door een soort overkoepelende branche-organisatie;

- Emma Thorne onthulde dat ze eigenlijk een 'conservative' is.

En nog meer van die dingen. Eigenlijk zou ik niet naar YouTube moeten kijken als het 1 april is! :mrgreen:

Groetjes,

Gebruikersavatar
Paula Bean
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 aug 2019, 12:50

Re: 1 APRIL?

#9 Bericht door Paula Bean »

PA3HMP schreef: 31 mar 2023, 07:47 Ook een hele flauwe was om te zeggen dat de netspanning zaterdag met 10% omhoog zou gaan, werkelijk zijn er echt mensen zo dom dat ze daar intrappen.
Ik zou het zo geloven :D En is het trouwens niet een echt bestaand issue dat de netspanning te hoog wordt? Door alle zonnepanelen en zo?

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 1215
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: 1 APRIL?

#10 Bericht door PA4WK »

Paula Bean schreef: 01 apr 2023, 23:45
PA3HMP schreef: 31 mar 2023, 07:47 Ook een hele flauwe was om te zeggen dat de netspanning zaterdag met 10% omhoog zou gaan, werkelijk zijn er echt mensen zo dom dat ze daar intrappen.
Ik zou het zo geloven :D En is het trouwens niet een echt bestaand issue dat de netspanning te hoog wordt? Door alle zonnepanelen en zo?
Zo.n verhoging hebben we al een keer gehad van 220 naar 230V.
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Plaats reactie