status update bestelling bij Wimo
status update bestelling bij Wimo
Ik heb volgens mij voor het eerst iets bij Wimo besteld 2 dagen geleden. Nu denk ik dat dit wel een betrouwbare leverancier is, Wimo bestaat immers al vele jaren. Ik kan echter in mijn bestelling nergens een status update van deze bestelling vinden in hun webwinkel. Zie ik iets over het hoofd, is die functie er niet en moet ik gewoon afwachten, of iets anders....
Wie kent de procedure van Wimo?
Wie kent de procedure van Wimo?
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!
- PD5DJ
- Berichten: 1029
- Lid geworden op: 02 jan 2006, 14:55
- Roepletters: PD5DJ
- Locatie: Avenhorn NH
- Contacteer:
Re: status update bestelling bij Wimo
Geduld hebben
Je krijgt uiteindelijk een email zodra je bestelling de deur uit is.
Daarna is er een order update te vinden.
Je krijgt uiteindelijk een email zodra je bestelling de deur uit is.
Daarna is er een order update te vinden.
Re: status update bestelling bij Wimo
Aha, werken ze zo. Nou prima. Thanks Bjorn.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!
Re: status update bestelling bij Wimo
Ja, digitaal zijn ze nog niet in 1990 aangekomen.
Veel duitse leveranciers niet trouwens.
Zo vinden we het NL vrij normaal dat je een bestel bevestiging krijgt, daarna betaalbevestiging, dan het verzamelen klaar is en het klaar staat voor verzending, dan een tracking van de vervoerder, dan daadwerkelijk verzending, dan vervoerder die aangeeft dat hij de aanmelding omzet in een daadwerkelijke zending, dan een factuur van leverancier, dan weer melding van vervoerder met verwachtte levering, dan update levering, dan levering, dan melding van vervoerder dat ze geleverd hebben, dan de leverancier dat het bezorgd is... En dan nog een bericht of je een review wil doen.
Veel duitse leveranciers niet trouwens.
Zo vinden we het NL vrij normaal dat je een bestel bevestiging krijgt, daarna betaalbevestiging, dan het verzamelen klaar is en het klaar staat voor verzending, dan een tracking van de vervoerder, dan daadwerkelijk verzending, dan vervoerder die aangeeft dat hij de aanmelding omzet in een daadwerkelijke zending, dan een factuur van leverancier, dan weer melding van vervoerder met verwachtte levering, dan update levering, dan levering, dan melding van vervoerder dat ze geleverd hebben, dan de leverancier dat het bezorgd is... En dan nog een bericht of je een review wil doen.
Re: status update bestelling bij Wimo
hahahaha.....ja, zo is het glas altijd wel halfvol
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!
Re: status update bestelling bij Wimo
En de andere helft half leeg
Maar je moet even geduld hebben.
Maar je moet even geduld hebben.
Re: status update bestelling bij Wimo
technisch is het glas altijd vol
- itsme123
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 22 sep 2011, 18:56
- Roepletters: PE1NIB
- Locatie: Wijchen
- Contacteer:
Re: status update bestelling bij Wimo
Ik denk dat Wimo een prima / betrouwbare leverancier is, inderdaad kan je zelf niet even checken met je account wat de status is, maar als je een bestelling hebt die in backorder is word je daar over geinformeerd en op hun website kan je bij het artikel zien wat de verwachte levertijd is, dat had ik recentelijk bij mijn bestelling. Maar toen die vertraagd werd kreeg ik van hen uit (dus niet op mijn verzoek) een mail of ik wilde wachten of geld terug, ik koos voor laatste omdat ik het elders wel direkt kon verkrijgen. (En het geld was binnen enkele dagen retour)
Re: status update bestelling bij Wimo
Vandaag, 4 werkdagen later is het dan overgedragen aan DPD. Nog een dag of 2 tot 3 geduld dus nog....
Maar zoals verwacht komt het allemaal goed. Ik had ook niet anders verwacht van WiMo, maar wat jammer dat ze zo achteraan lopen op het gebied van 'communicatie' in hun webwinkel...
Maar zoals verwacht komt het allemaal goed. Ik had ook niet anders verwacht van WiMo, maar wat jammer dat ze zo achteraan lopen op het gebied van 'communicatie' in hun webwinkel...
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!
Re: status update bestelling bij Wimo
Wimo heeft uitsluitend een webwinkel, sedert covid.
Ik ben er deze zomer een paar dingen gaan afhalen die ik had besteld.
Meer kon ik niet kopen.
Ik ben er vroegere jaren meerdere keren binnen geweest zonder afspraak.
Verleden jaar mocht ik zelfs de deur in de ingang niet binnen.
Ik heb daar al veel besteld ,maar nog nooit problemen gehad. het kan soms wel een beetje duren.
Ik ben er deze zomer een paar dingen gaan afhalen die ik had besteld.
Meer kon ik niet kopen.
Ik ben er vroegere jaren meerdere keren binnen geweest zonder afspraak.
Verleden jaar mocht ik zelfs de deur in de ingang niet binnen.
Ik heb daar al veel besteld ,maar nog nooit problemen gehad. het kan soms wel een beetje duren.
Re: status update bestelling bij Wimo
Jaren 80 had WiMo altijd al een van de grootste stands op de HAM beurs Friedriechshafen. Had dus zowieso wel alle vertrouwen, maar inderdaad, op het gebied van mail communicatie zijn ze in diezelfde jaren 80 blijven hangen...
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!