Mail uit Oekraïne

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: Mail uit Oekraïne

#16 Bericht door PA3HMP »

PA0HOP schreef: 04 apr 2022, 19:13 @PA3HMP
Ander taalgebruik zou je sieren.

73
Hans, PA0HOP
klinkt misschien cru maar het is wel de waarheid, kijk maar eens naar wat al die directeuren van zogenaamde goede doelen in hun zak steken, graaiers zijn het stuk voor stuk.

de enige manier om ervoor te zorgen dat jouw geld, spullen en energie goed terecht komt is rechtstreeks de doelgroep helpen.

on4avt
Berichten: 1502
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Mail uit Oekraïne

#17 Bericht door on4avt »

Wat taalgebruik betreft vind ik ook wel dat het beter kan.
Maar eigenlijk doe ik het ook zo.
Sedert ik zie dat klederen in Gambia en Senegal verkocht worden die van de kringloop komen,is het gedaan.
Mijn plezier is het rechtstreeks helpen van mensen die het nodig hebben.
Want er blijft heel veel plakken.
Het Rode kruis heeft in België 30 Miljoen euro opgeraapt voor de overstromingen in de Ardennen.
Kijk even wat er al gebeurd is daar? Niks!
Willy

Gebruikersavatar
PA2RU
Berichten: 1825
Lid geworden op: 14 apr 2007, 18:15
Roepletters: PA2RU
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Mail uit Oekraïne

#18 Bericht door PA2RU »

PA0CMU schreef: 04 apr 2022, 21:29 Het lijkt erop dat het in de contestwereld circuleert René.
Ik ben even in mijn logs gedoken : heb 'm gevonden in een contest log...in mijn gewone logboek komt hij niet voor.
Dan zal dat het wel zijn..
73 René PA2RU

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3129
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Mail uit Oekraïne

#19 Bericht door elsinga »

[mod] hou het on-topic, aub. Gesprekken over goede doelen kunnen (als het netjes blijft) in het Theekransje, maar niet hier.[/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie