headset

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2430
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: headset

#46 Bericht door PD2R »

ON5GM schreef:Maarten,ik reageer helemaal niet verontwaardigd, ik vraag enkel een eenvoudig antwoord zoals PE2AAB dat doet.
Ik weet ook wel dat u veel slimmer bent dan ik, u bent tenslotte 23 jaar jonger, maar u hoeft niet op mijn vragen te antwoorden, dat bespaard u en mij veel tijd.
Door gebruik te maken van smilies gaf u een bepaalde duiding aan het bericht. In uw geval waren dat niet één maar twee :? . Deze heb ik opgevat als een blijk van ongenoegen. Hoe ik deze anders had moeten opvatten weet ik niet maar kennelijk was het dus niet zo bedoeld.
Zonder de smilies was het m.i. een gewone vraag geweest zoals PE2AAB ook stelde. Met de twee smilies kreeft het bericht dus een heel andere lading.

In de hierboven gequote reactie lijkt het erop dat u zich ietwat gepikeerd voelt door mijn reactie. Dat was in ieder geval niet het beoogde effect van mijn bericht. Misschien had ik er een :) bij moeten plaatsen.

En zoals Thijzer terecht aanhaalt, ben ik inderdaad een brandweerman en vind ik het doorgaans helemaal geen probleem om iemand te helpen. Het was in ieder geval graag gedaan ;-)
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

Plaats reactie