Motorrijders op zendamateur.com
- pe1rea
- Roepletters: PE1REA
Re: Motorrijders op zendamateur.com
Dan mix je die twee topics toch?
Niks mis mee.
Niks mis mee.
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software
- pe2aab
- Moderator
- Roepletters: PE2AAB
- Contacteer:
Ja deze is nieuw. Die andere zeer oud. De openingspost zelfs van PA0FRI SK. Nostalgie.
Ik ben blij dat we dat hebben kunnen bewaren maar ook leuk dat ik hier mij Bali motor avontuur heb kunnen delen.
De toegevoegde waarde van een forum als deze!
Ik ben blij dat we dat hebben kunnen bewaren maar ook leuk dat ik hier mij Bali motor avontuur heb kunnen delen.
De toegevoegde waarde van een forum als deze!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl
Ik heb wel eens de motor als counterpoise gebruikt met de QRP dag. 2007 Triumph Bonneville.
73 de PA2WN, Theo
Dat is niet alleen als jij motor rijd hoor.PA2RU schreef: ↑07 jul 2026, 09:34 Ik rij ook motor...
Heb een Cardo in mijn helm die met de telefoon communiceert en met de navigatie.
Verder niks...heb graag de aandacht er bij want als ik op de motor rij dan heb ik de indruk dat alle koekblikkers met oogkleppen op rijden en stapel gek zijn.
Zoals al aangegeven zijn er ook uitzonderingen bij maar dat zullen dan zeer waarschijnlijk ook motorrijders zijn![]()
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!
- PA3DAT
- Roepletters: PA3DAT
- Contacteer:
Ik heb er verschillende gehad, de laatste was een Honda Magna V45, een VF700c van 1985.
Daar ben ik in 1999 5 dagen mee naar Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Lichtenstein, Oostenrijk en Duitsland geweest. Ik heb er zelfs nog een blogje van, gemaakt in HTML: https://www.femma.nl/home/aloys/motor/199907a.html

Maar nee, geen amateuractiviteiten vanaf de motor. Ik had ook geen headset in de helm.
Daar ben ik in 1999 5 dagen mee naar Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Lichtenstein, Oostenrijk en Duitsland geweest. Ik heb er zelfs nog een blogje van, gemaakt in HTML: https://www.femma.nl/home/aloys/motor/199907a.html

Maar nee, geen amateuractiviteiten vanaf de motor. Ik had ook geen headset in de helm.
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI.
Motor ja, zeker, een CBX550F2 uit 1984. Maar een radio, neu. Leidt alleen maar af.
Hee, die heb ik ook gehad, dat was begin 90-er jaren. Leuke fiets!
Gekocht nadat mijn Kawa Z400 onvrijwillig in contact kwam met een overstekend koekblik.
De Honda na een paar jaar ingeruild voor een Yamaha XJ900 Diversion, vervolgens een BMW R1200R.
Een jaartje een Husqvarna Svartpilen 401 gehad. En nu sinds een half jaar heel veel plezier van de Triumph Speed Twin 1200 (vorige model, nog met de mooie analoge klokken).
Gekocht nadat mijn Kawa Z400 onvrijwillig in contact kwam met een overstekend koekblik.
De Honda na een paar jaar ingeruild voor een Yamaha XJ900 Diversion, vervolgens een BMW R1200R.
Een jaartje een Husqvarna Svartpilen 401 gehad. En nu sinds een half jaar heel veel plezier van de Triumph Speed Twin 1200 (vorige model, nog met de mooie analoge klokken).
Smile.... Tomorrow will be worse!
Niet echt motor, maar wel een gemotoriseerde tweewieler: Yamaha FS1. Hiermee rij ik de hele zomer, mits het mooi weer is mee rond. Zelfs naar mijn werk in Eindhoven (enkele reis 48 km) en dat met een flinke grijns op mijn gezicht. Vooral om de enthousiaste reacties van mijn generatie die dit vroeger ook reden.
Btw, als het hier niet mag staan mag het gerust verwijderd worden.
Btw, als het hier niet mag staan mag het gerust verwijderd worden.
Ieg, trommelremmen. Dat had mijn DT50 en DT125 ook. Nooit meer trommelremmen voor mij.
Leuk die Yamaha,
Heb ik leuke herinneringen aan, op zondag toeren met een groepje van 4 of 5 met al dan niet een vriendin achterop.
Was niet zo merk vast, ook nog Zundapp en Kreidler gereden, mooie tijd, zou het wel over willen doen.
Heb ik leuke herinneringen aan, op zondag toeren met een groepje van 4 of 5 met al dan niet een vriendin achterop.
Was niet zo merk vast, ook nog Zundapp en Kreidler gereden, mooie tijd, zou het wel over willen doen.
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!