Beste members ;
We willen een special event callsign activeren met verschillende operatoren van thuis uit.
Hiervoor willen we bij elkeen thuis livestream installeren zodanig dat de verschillende operatoren
kunnen zien wie dat waar actief is en om te vermijden dat we met twee operatoren opdezelfde band bezig zijn ...
Mijn vraag : bestaat errgens een duidelijke handleiding hoe je deze setup moet organiseren zowel op ieders PC als in Clublog als in N1MM+
Want de bedoeling is om deze livestream te gaan gebruiken in conjunctie met N1MM+
Het gaat vooral om het gebruik van passwoorden en de creatie van de special event call in Club log want hier zijn heel was discussies rond
Welk password te gebruiken bij clublog log-on als je al een bestaande clublog account hebt met je persoonlijke call enz enz ..
Het gaat hem vooral om de correcte werkwijze van de setup van settings en de manier waarop alles moet ingesteld worden...
We hebben in clublog een special event call gecreerd maar deze blijkt bij de upload via N1MM+clublog gateway niet
bereikbaar te zijn ... ?
Ik denk dat de manier van aanmaak in club log niet correct is gebeurd,een APP pasword is ook gecreerd
dus daar ligt het niet aan ...
Volgens mij moet je in clublog deze special event call aanmaken door gebruik te maken van je maagdelijke email en of call
en persoonlijk password waarmee je voor de eerste keer kennis maakte met clublog
En dan ADD callsign doen ????
Vandaar een goede punt per punt chronologische handleiding zou handig zijn ...
Vriendelijke groet Jan .