Ik begrijp wel waar je naartoe wil maar het gaat hierom Uitpakken en je hebt de hele plugin. Met het bestand *.py was het beweken geen probleem maar het is nu *.pyc .Paula Bean schreef: ↑21 okt 2022, 09:28 Waarom zou je die .pyc files willen decompileren als de broncode op https://github.com/OpenPLi/enigma2 staat? Wat houdt je tegen om die broncodes te gebruiken?
*.Pyc Editor Om pyc aan te passen met Notepad++
Re: *.Pyc Editor Om pyc aan te passen met Notepad++
Re: *.Pyc Editor Om pyc aan te passen met Notepad++
Oke ik zie het, heb ik toch niet goed opgelet. Maar voor alle zekerheid bestaat er nu wel of geen editor die pyc kan bewerken?PD0JDG schreef: ↑22 okt 2022, 14:14 De bron van die code staat gewoon op GitHub.
https://github.com/opendreambox/enigma2 ... usicplayer
Re: *.Pyc Editor Om pyc aan te passen met Notepad++
Je kunt elk willekeurig bestand aanpassen met een ‘hex editor’.
Een voorbeeld: https://www.hhdsoftware.com/free-hex-editor
In tegenstelling tot bewerken van Python bron code met Notepad ++, controleert een hex editor niet de wijzigingen die je aanbrengt.
Een voorbeeld: https://www.hhdsoftware.com/free-hex-editor
In tegenstelling tot bewerken van Python bron code met Notepad ++, controleert een hex editor niet de wijzigingen die je aanbrengt.
Re: *.Pyc Editor Om pyc aan te passen met Notepad++
Inderdaad, je kunt een gecompileerd bestand bewerken, maar niet de syntax controleren. De syntax gaat verloren tijdens de compilatie. PD1LOI blijft continu vragen om een editor voor gecompileerde Python bestanden. Vandaar de hex editor en het verschil met Notepad ++ met geïntegreerde Python syntax controle voor bron code.