iPad 4jailbraek wie kan dit?

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pd1loi
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2011, 22:19
Roepletters: pd1loi
Locatie: JO22OI

iPad 4jailbraek wie kan dit?

#1 Bericht door pd1loi »

Goedemorgen we hebben hier een iPad 3 Model MC705NF/A met daarop iOs 9.3.5 en we zouden daar graag een hogere versie op willen hebben iOs 11 of 12.
Nu kan dit niet meer via de normale weg, maar is er een ander manier ik hoorde van een Jailbraek of zoiets. Ik heb totaal geen verstand van Appel wel van Windows en Linux dus waag ik me hier niet aan. Zou u mij daarmee op weg kunnen helpen? Of iemand weten die dit zou kunnen doen? Of natuurlijk een goede uitleg dat ik zonder problemen hier doorheen kom.
iPad-3.png
iPad-3.png (134.15 KiB) 12669 keer bekeken

Gebruikersavatar
ex-F0NVA
Berichten: 147
Lid geworden op: 24 jun 2019, 18:44
Roepletters: F0NVA
Locatie: Over de Schreve

Re: iPad 4jailbraek wie kan dit?

#2 Bericht door ex-F0NVA »

/off topic/

Ook met een jailbreak kan men geen iOS versie hoger dan iOS 9.3.5 installeren op die iPad 3. In de hogere iOS versies zitten oa. geen kext (kernel extensies) die de iPad 3 hardware ondersteunen + nog een tiental andere redenen waarom dat niet werkt.

Uiteraard wordt de antieke A5X processor van die iPad 3 niet ondersteund in iOS 11 en 12.

/on topic/

Succes verder ;-)
À bois noueux, hache affilée.

PE1IDY
Berichten: 127
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:03
Roepletters: pe1idy
Locatie: Drachten

Re: iPad 4jailbraek wie kan dit?

#3 Bericht door PE1IDY »

Ook dit valt volgens mij onder illegaal gebruik en daar is men op dit forum niet van gediend.
:D live starts at 1000 Mhz

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: iPad 4jailbraek wie kan dit?

#4 Bericht door PE2AAB »

Jailbreaken zélf is niet illegaal omdat je met je iPod, iPhone iPad mag doen wat je wil, maar je mag niet de jailbreak app Cydia downloaden en gebruiken want daarmee kun je gratis betaalde apps downloaden.
Apple heeft hier een rechtszaak tegen verloren. Op dit moment probeert Apple jailbreaken te verbannen middels een nieuwe rechtszaak. Hierover is nog geen uitsluitsel.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PD0JDG
Berichten: 496
Lid geworden op: 18 okt 2011, 00:27
Roepletters: PD0JDG
Locatie: Parijs

Re: iPad 4jailbraek wie kan dit?

#5 Bericht door PD0JDG »

Dit doet me herinneren aan de jaren 80 toen ik met computers werkte. “Oh, werk jij met computers? Kun je dan mijn radio repareren?” 40 jaar later is het net andersom. :lol:

Mijn advies, als je zoiets op dit forum moet vragen, begin er dan niet aan. Er zijn overig genoeg instructie video’s en leesvoer op Internet te vinden over het onderwerp. Zelfs in welke landen het legaal is in verband met digitale rechten.

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3347
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: iPad 4jailbraek wie kan dit?

#6 Bericht door Juul - PE0GJG »

Ga hier maar eens kijken of vragen:

https://genius.appletips.nl/discussions
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

Plaats reactie