Anderson

Alle overige elektronica.
Bericht
Auteur
on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Anderson

#1 Bericht door on4avt »

Weet iemand welke winkel in NL dit verkoopt? Ik kan het maar niet vinden. Kom altijd uit bij Amazone etc...


81cff+Ic9gL._AC_SL1500_.jpg
Mag ook voor 4X plug zijn.

PA8JDG
Berichten: 204
Lid geworden op: 05 jan 2012, 14:05
Roepletters: PA8JDG
Locatie: Leeuwarden

Re: Anderson

#2 Bericht door PA8JDG »


Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2560
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: Anderson

#3 Bericht door PA5COR »

Anders distrilec, https://www.distrelec.nl/nl/manufacture ... ts/man_app
Of Mouser in Nederland.
Licensed since 1977
IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Anderson

#4 Bericht door PH2LB »

on4avt schreef: 05 jul 2021, 17:57 Weet iemand welke winkel in NL dit verkoopt? Ik kan het maar niet vinden. Kom altijd uit bij Amazone etc...
81cff+Ic9gL._AC_SL1500_.jpg
Mag ook voor 4X plug zijn.
Die plaatjes zijn idd lastig aan te komen, en meestal laat ik ze ook via Amazon komen. Digikeys heeft ze wel, maar naar mijn smaak te duur : https://www.digikey.nl/product-detail/e ... D/10650413 (helemaal als je ook nog verzendkosten moet aftikken).

Edit : je kunt ze ook zelf maken door een strip aluminium / messing te nemen en ze daar van te maken. Ik had een datasheet met de correcte maten er op mocht je interesse hebben ze zelf te maken.
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Anderson

#5 Bericht door on4avt »

PH2LB schreef: 06 jul 2021, 07:22
on4avt schreef: 05 jul 2021, 17:57 Weet iemand welke winkel in NL dit verkoopt? Ik kan het maar niet vinden. Kom altijd uit bij Amazone etc...
81cff+Ic9gL._AC_SL1500_.jpg
Mag ook voor 4X plug zijn.
Die plaatjes zijn idd lastig aan te komen, en meestal laat ik ze ook via Amazon komen. Digikeys heeft ze wel, maar naar mijn smaak te duur : https://www.digikey.nl/product-detail/e ... D/10650413 (helemaal als je ook nog verzendkosten moet aftikken).

Edit : je kunt ze ook zelf maken door een strip aluminium / messing te nemen en ze daar van te maken. Ik had een datasheet met de correcte maten er op mocht je interesse hebben ze zelf te maken.
Zou ik wel willen, om ze zelf te maken.
Anderzijds zijn ze te verkrijgen bij Veenstra, op bestelling.
beetje bang om te bestellen buiten EU momenteel, gezien de verandering van taks en btw,hi!

pe1cmo
Berichten: 2069
Lid geworden op: 21 mar 2015, 19:42
Roepletters: pe1cmo
Locatie: Ayamonte (spanje)
Contacteer:

Re: Anderson

#6 Bericht door pe1cmo »

oh, dang om iets te bestellen hoef je niet te zijn hoor.
Die pakketjes bijten niet.

Alleen je moet BTW betalen.
EA7/PE1CMO
Ayamonte España

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Anderson

#7 Bericht door PH2LB »

on4avt schreef: 06 jul 2021, 08:03
PH2LB schreef: 06 jul 2021, 07:22

Edit : je kunt ze ook zelf maken door een strip aluminium / messing te nemen en ze daar van te maken. Ik had een datasheet met de correcte maten er op mocht je interesse hebben ze zelf te maken.
Zou ik wel willen, om ze zelf te maken.
Anderzijds zijn ze te verkrijgen bij Veenstra, op bestelling.
beetje bang om te bestellen buiten EU momenteel, gezien de verandering van taks en btw,hi!

Heb hem even voor je opgezocht. Stond nog online (dacht dat ze hem verwijderd hadden) :

https://powerwerx.azureedge.net/product ... 4208s1.pdf

Binnen maten kun je bepalen via deze tekening :

https://powerwerx.azureedge.net/product ... 9597s1.pdf

Aanvulling : ik had voor 2 weken wat besteld in de UK bij torberry.co.uk normaal doen ze het altijd met royal postal services (past altijd in een envelop), maar ze hadden het uitbesteed aan een verzenddienst die UPS gebruikt. Inklaring op basis van factuur bedrag van 0 euro (terwijl er toch echt pakbonnen bij zaten), of ik even Euro 13,00 + Euro 7,95 wou aftikken. Toen de bezorger van UPS aan de deur stond heb ik hem de factuur laten zien waarop BTW stond vermeld en gezegd dat ik al BTW betaald had (dat die toevallig is afgetikt in de UK is niet mijn probleem). Hij vond het prima en een week later kreeg ik van UPS een factuur met daar op "Factuur betaald".
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

PE1LWT
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 feb 2020, 10:15
Roepletters: PE1LWT

Re: Anderson

#8 Bericht door PE1LWT »

ik heb diverse anderson plaatjes 3d geprint , zoek naar anderson powepole op thingiverse. Misschien zit er wat bruikbaar bij voor je , en kan je ze bij een kennis laten printen

Jurgen

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Anderson

#9 Bericht door on4avt »

Niet aan gedacht om te printen. Heb mijn QO100 ice Coon kunnen laten printen; Goed idee. Heb ze al gevonden. :)

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Anderson

#10 Bericht door on4avt »

[

PE1LWT
Berichten: 64
Lid geworden op: 03 feb 2020, 10:15
Roepletters: PE1LWT

Re: Anderson

#11 Bericht door PE1LWT »

:)

Gebruikersavatar
Thijzer
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 feb 2011, 10:25

Re: Anderson

#12 Bericht door Thijzer »

PH2LB schreef: 06 jul 2021, 08:44
Aanvulling : ik had voor 2 weken wat besteld in de UK bij torberry.co.uk normaal doen ze het altijd met royal postal services (past altijd in een envelop), maar ze hadden het uitbesteed aan een verzenddienst die UPS gebruikt. Inklaring op basis van factuur bedrag van 0 euro (terwijl er toch echt pakbonnen bij zaten), of ik even Euro 13,00 + Euro 7,95 wou aftikken. Toen de bezorger van UPS aan de deur stond heb ik hem de factuur laten zien waarop BTW stond vermeld en gezegd dat ik al BTW betaald had (dat die toevallig is afgetikt in de UK is niet mijn probleem). Hij vond het prima en een week later kreeg ik van UPS een factuur met daar op "Factuur betaald".
Het betalen van BTW in de UK is geen vrijwaring voor betalen van BTW in de EU. Alles wat buiten de EU wordt ingevoerd, is onderhevig aan BTW. Sterker nog, je betaalt BTW over het netto bedrag dat je in de UK betaalt, dus mét de BTW erop.

Dus je hebt mazzel gehad.

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Anderson

#13 Bericht door PH2LB »

Thijzer schreef: 08 jul 2021, 12:44
PH2LB schreef: 06 jul 2021, 08:44
Aanvulling : ik had voor 2 weken wat besteld in de UK bij torberry.co.uk normaal doen ze het altijd met royal postal services (past altijd in een envelop), maar ze hadden het uitbesteed aan een verzenddienst die UPS gebruikt. Inklaring op basis van factuur bedrag van 0 euro (terwijl er toch echt pakbonnen bij zaten), of ik even Euro 13,00 + Euro 7,95 wou aftikken. Toen de bezorger van UPS aan de deur stond heb ik hem de factuur laten zien waarop BTW stond vermeld en gezegd dat ik al BTW betaald had (dat die toevallig is afgetikt in de UK is niet mijn probleem). Hij vond het prima en een week later kreeg ik van UPS een factuur met daar op "Factuur betaald".
Het betalen van BTW in de UK is geen vrijwaring voor betalen van BTW in de EU. Alles wat buiten de EU wordt ingevoerd, is onderhevig aan BTW. Sterker nog, je betaalt BTW over het netto bedrag dat je in de UK betaalt, dus mét de BTW erop. Dus je hebt mazzel gehad.
Yup, dik mazzel. mag ook wel een keer :lol:
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Anderson

#14 Bericht door on4avt »

Wat ik ook niet eerlijk vind: ik wil bestellen in NL, die plaatjes een viertal kunnen gemakkelijk in een envelop. Bij de betaling gaat het direct naar 15 euro ongeacht of het een pak is of een enveloppe. Laatste is toch veel goedkoper. Ik heb aantal dinge verkocht en opgestuurd naar NL amateurs en ik kom nooit boven de 13 euro uit tot een pak van 2 kg. Met DPD is het zelfs tot 10 kg. geen keuze of het in de brievenbus kan enzo.Jammer maar voor een bedrag van 15 euro nog 15 euro bijbetalen. Dit moest ik even kwijt. Dit is de manier waarop men de aankopen in China stimuleerde. En nu doen ze zo omdat ze weten dat het ook duurder is in EU?

on4avt
Berichten: 1501
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:48

Re: Anderson

#15 Bericht door on4avt »

on4avt schreef: 08 jul 2021, 16:46 Wat ik ook niet eerlijk vind: Ik wil bestellen in NL, die plaatjes een viertal kunnen gemakkelijk in een envelop. Bij de betaling gaat het direct naar 15 euro ongeacht of het een pak is of een enveloppe. Laatste is toch veel goedkoper. Ik heb aantal dingen verkocht en opgestuurd naar NL amateurs en ik kom nooit boven de 13 euro uit tot een pak van 2 kg. Met DPD is het zelfs tot 10 kg. Geen keuze of het in de brievenbus kan enzo. Jammer maar voor een bedrag van 15 euro nog 15 euro bijbetalen. Dit moest ik even kwijt. Dit is de manier waarop men de aankopen in China stimuleerde. En nu doen ze zo omdat ze weten dat het ook duurder is in EU?

Plaats reactie