Hallo Erwin, Ik heb ook mijn N-cursus gedaan bij zendamateurcursus.nl. Wat ik prettig vond was dat je ook vragen kan stellen.
Helaas is mijn N-diploma niet geldig in Spanje. Ben nu begonnen aan de F-cursus bij zenamateurcursus.nl. Is wel een stuk moeilijker dan de N-cursus.
Ook even voorstellen
Re: Ook even voorstellen
wauw al een stuk verder dan ik iigCarl schreef: ↑07 dec 2025, 11:58 Hallo Erwin, Ik heb ook mijn N-cursus gedaan bij zendamateurcursus.nl. Wat ik prettig vond was dat je ook vragen kan stellen.
Helaas is mijn N-diploma niet geldig in Spanje. Ben nu begonnen aan de F-cursus bij zenamateurcursus.nl. Is wel een stuk moeilijker dan de N-cursus.
President Washington / Sirio Boomerang 27W/ EPS End Fed!
Beste Erwin,Erwin 19DCG8 schreef: ↑04 dec 2025, 17:20 Hallo allemaal ik ben Erwin woonachtig in purmerend in de jaren 80, begonnen met de 27 mc en daarna veel bezig geweest met satelliet schotels. Ik ben van plan om mijn N licentie te halen ( cursus boeken besteld bij veron) eerst maar eens inlezezen. Ben benieuwd of mij dat gaat lukken met mijn lbo opleiding!
Welkom op dit forum. Je zult hier veel informatie kunnen vinden en veel mensen die je met raad en daad willen helpen
Helaas zijn hier ook leden die minder tolerant en toegankelijk zijn, soms bot kunnen overkomen en in hun eigen wereldje "bubbel" leven.
Maar trek je daar niet teveel van aan.
95% van de leden zijn okee en staan voor je klaar.
Waarschijnlijk komen hier ook reacties op, maar dat zegt dan ook weer iets over evt haters.
Laat je in ieder geval niet afschrikken, en vraag het gewoon als je ergens mee zit.
* Bearcat UBC125XLT * SDR * Icom IC-2730 * Yaesu FT-450d * Bearcat UBC 785 * Quansheng UV-K5 * Diamond X510N * Diamond RH771 * Diamond RH775 * Diamond MR-77B * Diamond X510N * Diamond D-190 * HF Kits Endfed * Miniwhip * Daiwa CN-501V * Daiwa CN-102L *
Dank je wel RonRon01 schreef: ↑07 dec 2025, 16:56Beste Erwin,Erwin 19DCG8 schreef: ↑04 dec 2025, 17:20 Hallo allemaal ik ben Erwin woonachtig in purmerend in de jaren 80, begonnen met de 27 mc en daarna veel bezig geweest met satelliet schotels. Ik ben van plan om mijn N licentie te halen ( cursus boeken besteld bij veron) eerst maar eens inlezezen. Ben benieuwd of mij dat gaat lukken met mijn lbo opleiding!
Welkom op dit forum. Je zult hier veel informatie kunnen vinden en veel mensen die je met raad en daad willen helpen
Helaas zijn hier ook leden die minder tolerant en toegankelijk zijn, soms bot kunnen overkomen en in hun eigen wereldje "bubbel" leven.
Maar trek je daar niet teveel van aan.
95% van de leden zijn okee en staan voor je klaar.
Waarschijnlijk komen hier ook reacties op, maar dat zegt dan ook weer iets over evt haters.
Laat je in ieder geval niet afschrikken, en vraag het gewoon als je ergens mee zit.
President Washington / Sirio Boomerang 27W/ EPS End Fed!