Hallo

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Bericht
Auteur
Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: Hallo

#31 Bericht door Gert_PA2LO »

ik heb mijn roepletters geregistreerd, nu nog even wachten tot alles geregeld is
Nu je registratie gelukt is, kan je in het register ook meteen een download doen van je registratiebewijs. Je mag dan ook meteen de banden op!

De brief met uitslag van het examen en het certificaat van de SRE valt als het goed is voor het eind van de week op de deurmat. Daarnaast ontvang je per post van het Agentschap Telecom een papieren registratiebewijs en een daarbij behorend pasje.

Veel plezier met de hobby!

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Hallo

#32 Bericht door PE2AAB »

PD7RH schreef: 24 jan 2022, 17:42
Gert_PA2LO schreef: 22 jan 2022, 21:33 René, is het gelukt je roepletters te registreren? De beschikking is in recordtempo ontvangen, dus als het goed is moet registratie van je roepletters in het register van het AT nu lukken.
Hallo Gert, ik heb mijn roepletters geregistreerd, nu nog even wachten tot alles geregeld is :D
Je kunt meteen los op de 'banden' na het downloaden van de PDF met je vergunning op de website van Agentschap Telecom

Log in met b.v. je DigID. Kies in de linkerkolom voor 'Registraties'. Klik vervolgens op de button 'Inzien' bij je registratie en klik vervolgens op 'Documenten inzien'.
Op de een of andere manier opent bij mij geen document en moet ik daar naar vervolgens naar toe via 'Mijn gegevens' uit de linkerkolom. Vervolgens zie je dan een regel waarin staat dat je zojuist je documenten wilde inzien. Die staan nu vervolgens rechts in je scherm in PDF formaat. Linkje aanklikken en opslaan.

Edit: Dat zegt Gert hierboven ook al ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PD7RH
Berichten: 43
Lid geworden op: 23 jul 2020, 21:00
Roepletters: PD7RH
Locatie: Barneveld

Re: Hallo

#33 Bericht door PD7RH »

PE2AAB schreef: 24 jan 2022, 18:21
PD7RH schreef: 24 jan 2022, 17:42
Gert_PA2LO schreef: 22 jan 2022, 21:33 René, is het gelukt je roepletters te registreren? De beschikking is in recordtempo ontvangen, dus als het goed is moet registratie van je roepletters in het register van het AT nu lukken.
Hallo Gert, ik heb mijn roepletters geregistreerd, nu nog even wachten tot alles geregeld is :D
Je kunt meteen los op de 'banden' na het downloaden van de PDF met je vergunning op de website van Agentschap Telecom

Log in met b.v. je DigID. Kies in de linkerkolom voor 'Registraties'. Klik vervolgens op de button 'Inzien' bij je registratie en klik vervolgens op 'Documenten inzien'.
Op de een of andere manier opent bij mij geen document en moet ik daar naar vervolgens naar toe via 'Mijn gegevens' uit de linkerkolom. Vervolgens zie je dan een regel waarin staat dat je zojuist je documenten wilde inzien. Die staan nu vervolgens rechts in je scherm in PDF formaat. Linkje aanklikken en opslaan.

Edit: Dat zegt Gert hierboven ook al ;-)
Gelukt heren, licentie is binnen, dank jullie voor de info en tot horens binnenkort :D :D :D
73, René, NL13996, PD7RH

Plaats reactie