Herintreder PE7EB

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2559
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Roepletters: PE7EB
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Herintreder PE7EB

#16 Bericht door PE7EB »

Dank je Charles, dat was ook deel van mijn opstelling op ons oude adres, toch mooi destijds telemetrie van Delfi-C3 ('melkpak') mee opgevangen :mrgreen:
Ik had die 2/70 stok zodanig gemonteerd dat ik hem ook schuin kon zetten.

Daarnaast had ik ook nog een simpele draaddipool voor 6m hangen en daar best wel een flink aantal leuke verbindingen mee gemaakt toen.
73 es gud dx de eric pe7eb k

Plaats reactie