Dank je Charles, dat was ook deel van mijn opstelling op ons oude adres, toch mooi destijds telemetrie van Delfi-C3 ('melkpak') mee opgevangen
Ik had die 2/70 stok zodanig gemonteerd dat ik hem ook schuin kon zetten.
Daarnaast had ik ook nog een simpele draaddipool voor 6m hangen en daar best wel een flink aantal leuke verbindingen mee gemaakt toen.