gezocht hamIV rotor/onderdelen.

Alles over antennes en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

gezocht hamIV rotor/onderdelen.

#1 Bericht door andre »

Vandaag heeft mijn Ham IV rotor het begeven. de boven kap is afgescheurd door het geweld van 138km/h wind op een 3 el SteppIR antenne.. :mrgreen:
Iemand nog eentje liggen die bruikbaar is of in onderdelen eventueel...

Moet nog kijken of ik verzekerd ben hiervoor anders is misschien een nieuwe een betere optie.
Maar laat maar horen of misschien iemand nog wat heeft liggen.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

PG7M
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2008, 13:40
Roepletters: PG7M
Locatie: Maassluis

Re: gezocht hamIV rotor/onderdelen.

#2 Bericht door PG7M »

andre schreef:Vandaag heeft mijn Ham IV rotor het begeven. de boven kap is afgescheurd door het geweld van 138km/h wind op een 3 el SteppIR antenne.. :mrgreen:
Iemand nog eentje liggen die bruikbaar is of in onderdelen eventueel...

Moet nog kijken of ik verzekerd ben hiervoor anders is misschien een nieuwe een betere optie.
Maar laat maar horen of misschien iemand nog wat heeft liggen.
Misschien dat je eens contact op kunt nemen met Karel, ON2KP/PD2BNH. Die heeft nog wel eens wat onderdelen liggen.

Hier is alles overeind en, voor zover ik heb kunnen ontdekken, heel gebleven op 17-18mtr hoogte.
PG7M Robert

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: gezocht hamIV rotor/onderdelen.

#3 Bericht door andre »

Knoop vanavond maar direct doorgehakt en een nieuwe HYGAIN T-2XX bij Classics besteld. De oude HAM IV was ook al ruim 25 jaar in dienst, zal al wat veel speling op, dus revisie niet echt zinvol.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: gezocht hamIV rotor/onderdelen.

#4 Bericht door andre »

Alles draait weer in de rondte met een nieuwe hygain t2xx.
Nog wel op zoek naar de bovenste kap (Bell) van mijn oude HAMIV rotor.

Ding kan ik bijna blind uit en weer in elkaar zetten, dus een reserve rotor is nooit weg, of voor een liefhebber voor weinig.

Zie eventuele aanbiedingen graag per pm te gemoed.

André
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Plaats reactie