Dankbetuiging

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Gesloten
Bericht
Auteur
Pd0hdf
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 dec 2012, 16:14
Roepletters: pd0hdf

Dankbetuiging

#1 Bericht door Pd0hdf »

Onder dankzegging voor de houding en zijn advies om over hem een klacht in te dienen bij de beheerder van dit Koninklijke Forum heb ik diens wijze raad...opgevolgd

De door mij voorgestelde aanbieding van Radiospullen werd door de activiteiten van Robert de grond ingeboord

De door de moderator getoonde karakter trekken spreken voor mij boekdelen.

Het jij- en en jouwen kan wel van deze tijd zijn maar is totaal respectloos,

Ik stel het op prijs dat de Beheerder zijn zienswijze over het totale pakket aangaande mijn Topic beschouwd en zijn mening publiekelijk in dit forum ventileert
.

Moderatoren zijn OOK mensen maar hebben zeker geen brevet om de leden van DIT FORUM TE SCHOFFEREN.

Met vriendelijke groet aan allen

De door mij genoemde lijst komt door het bovenstaande niet ter publicatie.

Support is zeer welkom


Pd0hdf
Zij, die de ogen sluiten naar het verleden,
zijn blind voor de toekomst.

pe5t
Berichten: 1554
Lid geworden op: 20 apr 2010, 08:35

Re: Dankbetuiging

#2 Bericht door pe5t »

PD0HDF,

Wat zit je dwars waardoor je je respectloos voelt behandeld, de grond ingeboord en geschoffeerd. Waarom kondig je aan om met een ''wanhoop verkoop'' van al je spullen af te willen (waarvan je nu kennelijk weer afziet; omdat het de aandacht heeft opgeleverd die je wenste?). Je meet je een slachtofferrol aan en daar komt meestal weinig goeds uit voort. Je maakt een verwarde indruk. Pas op dat je niet in een negatieve spiraal belandt.
Zoek eventueel professionele hulp.

Gebruikersavatar
PF9ZX
Berichten: 1685
Lid geworden op: 28 jul 2011, 15:47
Roepletters: PF9ZX
Locatie: Zandvoort (JO22GI)

Re: Dankbetuiging

#3 Bericht door PF9ZX »

Het jij'en en jou'en is algemeen goed onder ons radiozendamateurs hoor. Blijkbaar zijn ze bij jouw vergeten één steen om te draaien ;-)
Zelfs de meest verstokte oude mannen willen graag met jij en jou aangesproken worden dus moet men zich maar aan jou aanpassen ?

Dit is geen aanval naar jou persoonlijk maar, op z'n zachtst gezegd/geschreven is het wel apart te noemen. (mijn mening)

Laten we nu gewoon lekker verder gaan en genieten van de vele aspecten van de hobby die jij en ik bezigen en nie zo moeilijk doen. Er is(s) al genoeg om ons druk over te maken. :)
73' Marcel
PF9ZX

NL=modern dictatoriaal land waarin steeds minder mag en steeds meer moet

----------
https://www.pf9zx.nl |Twitter: http://twitter.com/PF9ZX | Facebook: http://facebook.com/pf9zx


"All we ever hear from you is blah blah blah. All we ever do is go ja ja ja."
NL: vrijheid is steeds minder mogen en meer moeten

Gebruikersavatar
PA3FPV
Berichten: 83
Lid geworden op: 30 dec 2013, 11:23
Roepletters: PA3FPV

Re: Dankbetuiging

#4 Bericht door PA3FPV »

Het jij'en en jou'en is algemeen goed onder ons radiozendamateurs hoor. Blijkbaar zijn ze bij jouw vergeten één steen om te draaien ;-)
Zelfs de meest verstokte oude mannen willen graag met jij en jou aangesproken worden dus moet men zich maar aan jou aanpassen ?
Het is al vaker gezegd dat men slecht leest en veel schrijft. Een goede lezer ziet nl. meteen dat PD0HDF tutoyeren prima vindt, maar dat daar niet uit moet volgen dat men elkaar respectloos behandelt.

Dus voortaan wat beter opletten hoor, Marcel! En nu jij toch een wijze raad hebt gekregen, attendeer ik je graag op je woordkeuze: *algemeen goed* betekent dat iets over het algemeen juist is. Jij bedoelde echter te zeggen *gemeengoed*.
Weer iets bijgeleerd, hè!?
Stay out if you can't lend a hand

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2430
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: Dankbetuiging

#5 Bericht door PD2R »

Met PE5T. Ook ik vraag me af waar dit nu vandaan komt. Snap sowieso niet waarom je al je radioamateur spullen zou moeten verkopen omdat je je niet goed behandeld voelt op een internetforum.
Ik ben dus ook wel benieuwt wat hier nog meer achter zit. De hobby is zoveel meer dan alleen dit forum. Dus ook al ben je dit forum zat dan lijkt mij dat nog geen reden om met de hobby te stoppen.
Hopelijk komen jij en Robert elkaar een keer tegen op één van de banden en blijkt waarschijnlijk dat de soep meestal niet zo heet gegeten te worden als die wordt opgediend.

@PA3FPV: Op mijn manier van schrijven zal ook wel genoeg op en aan te merken zijn maar ik vind het persoonlijk vrij lastig om taal advies op te volgen van iemand die gekleurde letters gebruikt. Je onderschrift in het groen is nagenoeg onleesbaar. Taalkundig zal het allemaal prima in orde zijn maar wat heb je eraan als de schreeuwerige kleur van de tekst de boodschap overstemd.
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Dankbetuiging

#6 Bericht door PA3DAT »

Met alle respect, misschien wil de schrijver met het gebruik van een roze kleur uiting geven aan zijn
sexuele geaardheid? Ik heb eens een leerling gehad die dat deed. Stond er met grote letters op zijn
roze T-shirt: "this is my gay T-shirt"!

Prachtig, maar die kleur is moeilijk te lezen... :D
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
pa3kc
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29 mar 2011, 21:48
Roepletters: pa3kc
Locatie: Eindhoven

Re: Dankbetuiging

#7 Bericht door pa3kc »

Ik begrijp niet goed wat iemands geaardheid hier mee te maken zou kunnen hebben.

Gay/hetero, so what.

Oordeel iemand op zijn gedrag maar laat iemands geaardheid erbuiten.

@pa3fpv
Doe de forum lezers een plezier en ga ergens anders lekker met kleurtjes spelen. Iedereen weet nu wel dat je Elsinga probeert te trollen. In het begin was het nog leuk zelfs met je forum kloon style foto van Elsinga, maar het leuke is er nu wel vanaf.

Gebruikersavatar
PA3FPV
Berichten: 83
Lid geworden op: 30 dec 2013, 11:23
Roepletters: PA3FPV

Re: Dankbetuiging

#8 Bericht door PA3FPV »

Een enigszins moeilijk zichtbare letter vraagt iets meer inspanning om begrijpend en goed te lezen, zoals de reflectanten zelf ook aangeven. Deze didactische overweging zal PA3DAT als docent vast aanspreken.
Stay out if you can't lend a hand

Bert_1
Berichten: 743
Lid geworden op: 07 jul 2013, 09:11
Roepletters: PE1KVL

Re: Dankbetuiging

#9 Bericht door Bert_1 »

Wordt eens wakker moderators en maak hier eens een eind aan... Weg met dit soort topics, het haalt het niveau steeds verder omlaag.
Bert

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Dankbetuiging

#10 Bericht door pa5cal »

Het is weer ZO ver.

Dit topic gaat linea recta op slot en meneer pd0hdf mag zich op de strafbank gaan bedenken, tesamen met PA3FPV

Op vlot brabants: houdoe.

-P

Gesloten