Registreren/wijzigien registratie bij agentschap telecom

Radiomarkten, vergaderingen, wedstrijden, lezingen, cursussen, enz.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3SKY
Berichten: 119
Lid geworden op: 31 okt 2016, 11:42
Locatie: Hooge Mierde
Contacteer:

Re: Registreren/wijzigien registratie bij agentschap telecom

#16 Bericht door PA3SKY »

Ok, dank je, nu is het me geheel duidelijk.
Kenwood TS-480SAT, TMV-71, TMG-707, TH-F7
Tytera MD-2017 DMR
Hyendfed 80/40/20/15/10m, 50Mhz 3 element Yagi en X200
http://sterrenwachtmyrtha.waarnemen.com/

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4529
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Registreren/wijzigien registratie bij agentschap telecom

#17 Bericht door PE1PQX »

pg3r schreef:
patrickduis schreef:Ja, maar ik bedoel de tussentijd, tussen je N en F licentie. Mag je dan nog steeds uitkomen op N frequenties, ik neem aan van wel.
Totdat je aanmelding verwerkt is en je nieuwe roepletters hebt, is je N nog steeds geldig.
Die N blijft ook geldig, alleen je kunt na het halen van een F examen toch nog een N call registreren i.p.v. een F (uiteraard met bijbehorende beperkingen!)
Maar waarom zou je dat willen doen....?
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

PA3LS
Berichten: 295
Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:09
Locatie: Zaandam

Re: Registreren/wijzigien registratie bij agentschap telecom

#18 Bericht door PA3LS »

patrickduis schreef:Ok. Laat even weten wanneer je je pasje en certificaat hebt ontvangen. Ik ben benieuwd.....

Wat me ook opvalt, is dat mensen soms een 2 i.p.v. 3 letterige suffix hebben, is dat toegestaan door AT als die nog niet in gebruik is?
Ik heb m'n registratiebewijs ontvangen. Enige probleem is, mijn oude adres staat daar nog op. Ik kan m'n adres niet wijzigen omdat het AT de info uit de Gemeentelijke Basisadministratie haalt. Ik sta al enkele maanden ingeschreven in Zaandam en heb daar ook gewoon bevestiging van gekregen...

Dus misschien krijg ik zometeen weer een nieuw registratiebewijs met het juiste adres.

Plaats reactie