omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweigerd

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#451 Bericht door TONY »

PE1KEL schreef:
PE1PQX schreef:
TONY schreef:...
als de uitspraak er is maak ik 66 brieven voor de buurt met daarin een bedank stuk en een stuk van de 3 klagers de bezwaren. want de 3 klagers hebben in de buurt laten weten dat de mast weg gaat en nu moeten ze hun gezicht redden. word vervolgd.

gr Tony
Ik adviseer je om dat juist niet te doen. De afgang van de klagers is al voldoende voor de klagers. Een "trap na" kan ook in je nadeel werken.
Gewoon geworden laten en verder niets doen. Dit is een zaak van klagers vs. gemeente, hier ben jij (als rechtspersoon) geen partij in hooguit is jouw vergunde mast een punt van discussie, meer niet!
Het enige juiste advies !!

dank voor je advies en zal dat zeker mee nemen en zal dit niet per brief rondsturen. had ik niet bij nagedacht. maar neem het serieus dank voor je advies groet Tony goed weekend. als er meer nieuws is van de uitspraak laat ik het horen.

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#452 Bericht door TONY »

laatste nieuws.
vrijdag de dertiende 2015 heb ik van de rechtbank den Bosch een brief ontvangen met de volgende mededeling. dat de rechtbank 6 weken extra verlenging heeft toegewezen i.v.m dat ze het niet binnen het termijn kunnen halen om de uitspraak te doen.

4 febr was de zitting nr 11 en 13 tegen de gemeente Oss omdat ze het niet eens waren met het besluit van de hoorzitting die het bezwaar ongegrond verklaard had. ik ben 3 de partij.
11 en 13 lieten weten dat de gemeente verplicht was om hun in te lichten dat ze de vergunning gingen afgeven voor het plaatsen van de mast. 13 verklaarde dat hij een nee/nee sticker op de deur had wat niet waar was heeft er nooit opgezeten. heb er 2 foto's van een van juni 2014 en de laatste dec 2014 waar geen sticker te zien is.
de hoorzitting liet weten dat ze ook al hadden ze een nee/nee sticker dit ook in de krant hadden kunnen lezen of op internet en op het gemeentehuis. ja liet 13 weten maar dat is niet te doen, nogmaals jullie hadden ons moeten inlichten. hoe dom kan je zijn.

maar ja ben de leugens intussen wel gewend van 13 en 11 daar zijn ze goed in.

wat wel vreemd was is dat 13 die op de brieven van de rechtbank stond alleen van 13 en 11 was niet vernoemd maar was wel in de rechtbank en 13 was niet gekomen dus alleen 11 en advocate was aanwezig.
die voerde aan dat de gemeente de toetsing niet had gedaan en dat de gemeente niet volgens de wet had gehandeld wat ze niet waar konden maken, ze zeggen toch hij die eist bewijst.

dus ja we gaan het nu binnen 6 weken horen en lezen wat de rechter heeft besloten. word vervolgd.

de mast staat nog steeds mooi op de top van 19.82 dus mooi onder de 20 meter zoals de vergunning is afgegeven. de gemeente en ik hebben ons aan de wet gehouden.
alleen deze 2 zijn er op tegen dat er een mast staat 66 andere bewoners hebben er geheel geen probleem mee. en eigenlijk is het er maar een dat is 11 maar neemt de meelopers van 13 erin mee hopend er sterker door te staan denken ze.

dus nog 6 weken geduld dan weten we meer. laat het wel weer weten. fijne zondag groet Tony

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#453 Bericht door TONY »

laatste nieuws is, tot heden niets vernomen van de rechtbank morgen is het 12 weken geleden en is dat de rechtszaak is aangespannen door mijn buur tegen de gemeente zoals jullie weten.
4 febr en kreeg 12 maart een brief ontvangen dat de uitspraak niet haalbaar was en werd 6 weken verlengd door de rechtbank. en de einddatum is 29 febr 2015 het zou kunnen dat morgen de brief binnen valt en als dat zo is laat ik het via deze weg weten geen probleem. ben benieuwd wat er uit is gekomen.

sjaak afhaak liet al weten dat het goed zou gaan maar wil dit graag op papier hebben eerst zien dan geloven dat telt wat mij betreft. word misschien morgen werkelijkheid dat de mast mag blijven staan. word vervolgd. fijne avond groet Tony

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#454 Bericht door PE1PQX »

Tot zo ver goed nieuws dus... Mooi!
Wel een tip: als morgen er nog geen (schriftelijk) bericht is, dan donderdag uit voorzorg de rechtbank even bellen. 'Hoe staat het er voor, de x weken zijn voorbij...' Informeren is nooit verkeerd.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#455 Bericht door TONY »

PE1PQX schreef:Tot zo ver goed nieuws dus... Mooi!
Wel een tip: als morgen er nog geen (schriftelijk) bericht is, dan donderdag uit voorzorg de rechtbank even bellen. 'Hoe staat het er voor, de x weken zijn voorbij...' Informeren is nooit verkeerd.
Hi Andre wel ik kan wel bellen maar ik ben niet de gedaagde dat is de gemeente mijn buur en de meelopers nr 13 hebben de gemeente gedaagd en ik ben 3 de partij maar ik ga wel bellen donderdag naar de gemeente. want ja de rechtbank heeft al een 6 weken uitstel genomen en gemeld ook aan mij en de bezwaarmakers en de gedaagde alleen deze keer niets vernomen maar morgen zitten de 12 weken erop.
als ik meer nieuws heb plaats ik het hier zoals afgesproken. bedankt voor de mail. groet fijne avond. Tony

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#456 Bericht door PE1PQX »

In dat gevel niet de rechtbank bellen, maar je gemeente. Stuk belangstelling tonen nu je door hen in het gelijk bent gesteld (win je punten mee).

Aan de andere kant: geen bericht = goed bericht...
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#457 Bericht door andre »

He Tony, als dan deze "never ended story" eindelijk tot een goed einde komt, trakteer je ons allemaal toch zeker wel op een Bossche Bol he... :lol:
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PE1DTQ
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:29
Locatie: JO33DF

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#458 Bericht door PE1DTQ »

Die we dan inclusief porto's op hoog volume komen eten in zijn achtertuin. Leuk voor zijn buurman :wink:
Perseus SDR/TS-480/TS-B2000/TS-590

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#459 Bericht door PE1PQX »

Doen we toch remote op HF?? :lol:
Kan Tony lekker in zijn tuintje zitten, heerlijk in de schaduw van zijn mast. :mrgreen:
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#460 Bericht door PA4JAN »

Ik blijf er bij dat in deze zaak 2 keer de zelfde rechter het besluit gaat nemen
De eerste keer door Tony nu bij de gemeente
Maar het gaat in deze zaken wel om de mast van Tony
Deze vrouw heeft in zaak 1 haar besluit genomen
Deze vrouw zal in zaak 2 niet anders gaan denken als in zaak 1
ik noem haar dan ook niet onafhankelijk Bij een verlies door de gemeente zou ik als gemeente dit naar voren brengen
En vragen om een nietig verklaring om haar uitspraak..
een uitspraak gedaan 2 keer door de zelfde rechter om de zelfde mast op het zelfde adres met de zelfde klager
Ik zou als ik Tony zelf was ook hier in niet gaan afwachten omdat het nu de gemeente is
Maar dit toch naar voren brengen het gaat om zijn Hobby zijn geld
Gewoon de hap over met een anderen rechter of alles van de baan door een fout van Justitie

Dit geef ik al maanden aan :D Je moet je in deze zaak in 1 ding vast binden en de rest van je afstoten en dat vast bijten is die rechter vergeet de rest pak hier het zwakke punt in deze zaak
Deze vrouw gaat nu 2 keer haar besluit nemen zij zal altijd achter haar besluit staan van zaak 1 anders gaat zij af als een gieter
Dus de ballenwipper gaat weer lachen :shock:

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#461 Bericht door PA4JAN »

sjaak afhaak schreef:Jan,


Met alle respect: inhoudelijk staat jouw reactie helemaal los van de juridische werkelijkheid.

Dit soort adviezen moet men echt niet opvolgen.

Groet!

sjaak afhaak
Ik geef punten aan die bekeken kunnen worden als die kloppen heb je een punt kloppen die niet dan heb je geen punt
Buiten alles om vind ik het niet normaal

Gebruikersavatar
PE0AGO
Berichten: 621
Lid geworden op: 30 jan 2014, 12:49
Roepletters: PE0A
Locatie: JO32FI56

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#462 Bericht door PE0AGO »

Wat is nog "normaal" in de huidige tijd ?

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#463 Bericht door PA4JAN »

Dat wij als Nederlanders alles slikken :lol: :lol:

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#464 Bericht door TONY »

Goede morgen allen
poos stil geweest om even wat rust te krijgen voor mezelf. Heb intussen een hartmonitor onder de huid gekregen want ben 2 maanden terug enkele minuten weg geweest en schrok toen ik mijn ogen open deed en zei tegen mezelf wat doe ik op de grond mij kin dik mijn linker pols was het vel eraf en bloeide een beetje gelukkig mijn bril niet stuk lag met mijn gezicht op een trapje en wilde de post bezorgen en ben opgestaan en de post in de bus gedaan en ben even gaan zitten moest nog 2 straten doen en ben naar de huisarts gegaan en die heeft een afspraak gemaakt met de cardioloog en die besloot een monitor te plaatsen, mogelijk dat het hartritmestoornis was.
Op het moment gaat het wel, alleen wel banger geworden. En mijn bloeddruk gaat te hoog of te laag en hebben de medicatie al aangepast maar het blijft schommelen en steeds nog onder controle bij de huisarts Misschien ook met de spanning te maken. maar goed sta onder controle en dat geeft wat rust.
intussen de rechtszaak achter de rug die nr. 11 tegen de gemeente had aangespannen nr. 13 man en vrouw klagers 2 waren niet op de zitting verschenen, bang dat ze verloren en in de buidel moesten tasten denk ik. de advocate van 11 was er wel. Mijn kennis en ik zaten al binnen en verder was er nog niemand van de zaak die aangespannen was door 11, even later kwam de advocate binnen en vroeg bent u meneer x en mijn kennis zei nee gelukkig niet en toen vroeg ze het aan mij en ook ik zei nee gelukkig niet. Later kwam de persoon van de gemeente binnen en later nr 11 en we wachten op de oproep om naar binnen te gaan.
nr. 11 liet weten aan de rechter dat de mast een impact had in de buurt. De advocate liet weten dat de gemeente verzuimd had om een onderzoek te laten doen van de impact wat 11 beweerde . Nee want de buurt hebben 66 mensen getekend dat ze geen probleem hadden met de mast, en alleen 11 en zijn zogenaamde vrienden.
de gemeente heeft in opdracht van de Rechtbank Den Bosch een bureau benaderd en hebben een onderzoek laten doen omdat de rechter dit had opgedragen en intussen is uitgevoerd en dat resultaat ligt nu samen met het pakket in Den Haag en nu is het afwachten wanneer de zitting plaats gaat vinden. Zal wel sept okt of nov worden we zullen het zien en horen.
De gemeente heeft dan ook besloten ook in hoger beroep te gaan tegen het besluit van Den Bosch.
deze stukken zijn dinsdag bij me in de bus gevallen en heb deze bij mijn inmiddels groot dossier gedaan wat maar groeit.
evenals de bezwaarmakers nr. 11 en 13 het zijn man en vrouw, zijn de meelopers van nr. 11 als die niet doen wat 11 zegt hebben ze dezelfde problemen als ik met deze gast heb. maar goed wilde dit uitleggen maar daar wilde de bewoners van 13 niets van weten, ben er achter gekomen dat de bewoners van 13 enkele straten hierachter hebben gewoond en daar zijn ze weggejagen door de buurtbewoners en zijn hier komen wonen, heb enkele keren contact gehad en merkte dat ze maar aan een kant stonden dus ja laat dan maar dacht ik die komen er wel achter. 13 is wel enkele keren aan de deur geweest en mij even liet weten dat de lage antennes weg moesten en de andere mast nooit gezet zou worden daar zouden ze samen met 11 wel regelen liet hij weten om even een indruk te maken op me alleen heb ik me er niet aan gestoord en de antennes zijn blijven staan, en ik zei we zullen zien en nee ik haal niets weg alles blijft staan zoals het nu staat en de nieuwe mast komt er. En liep weg en ik ging mijn ding doen.
Enkele weken later plaatste we de camera’s en kwam naar ons toegelopen en vroeg waarom ik de camera’s ging hangen en zei waarom en hij zei daar wil ik niets over horen dit zijn goede mensen en zei ja daar kom je wel achter, en hij zei ik wil niet dat je die ophangt, en ik zei ik heb niets met jou te maken en dat jij via hem komt mooi maar zeg maar tegen hem dat de camera’s blijven hangen en niet weg gaan, en ging weg. Sinds er camera’s hangen is er geen schade geen bedreigingen meer geuit en ik hoefde geen aangifte meer te doen van bedreigingen of schades aan mijn eigendommen. Ook weer opgelost. En het werkt dat blijkt wel.
Met normale mensen kun je praten maar met deze gast is niet te praten. als meneer zijn zin niet krijgt dan is de ander de klos Heeft wel geprobeerd mij aan tafel te krijgen via politie en later met de buurtbemiddeling en heb beide instanties uitgelegd dat ik dit niet accepteer want dit heeft geen zin en ik laat me niet beledigen en bedreigen. heb wel laten weten aan de instanties als hij op papier zijn bedreigingen die hij uiten tegen mij en de vernielingen die hij gepleegd heeft vast laat leggen ik wel een gesprek wil. zo niet gaat het niet door.

alleen geen bewijs. maar sinds er camera's hangen zijn er geen schades en bedreigingen meer, dus ja dat was wel duidelijk dat hij het was. de politie wilde ons aan tafel zonder voorwaarden. ook al zou het tot stand komen dat we aan tafel gingen zou ik luisteren en mijn deel vertellen maar daarna gewoon op eigen voet verder gaan en dat was niet de bedoeling van het gesprek want de instanties wilde dat we weer gewoon met elkaar omgingen. daar heb ik geen behoefte aan daar is teveel voor gebeurd en het heeft geen zin want als meneer zijn zin niet krijgt en ik niet doe wat hij wil en dat gaat het niet worden. jammer zag ook liever een oplossing maar dit is niet want het is zinloos. nogmaals zijn wil zijn wet, maar daar heb ik geen boodschap aan en mag in zijn eigen vet gaar worden.

dus ja nu is het wachten op de zitting in den Haag en dan weer een poos wachten op de uitspraak en hoop dat het boek dan afgesloten kan worden en ik mijn vergunning goedgekeurd krijg door Den Haag bij RVS.
de stukken die de gemeente heeft gemaakt en in hoger beroep is gegaan ziet er netjes uit en volgens de opgelegd was door de rechter in den Bosch is prachtig in elkaar gezet. door zal het niet aan liggen.

word vervolgd.

als er nieuws is laat ik van me horen. fijne avond groet Tony
Bijlagen
DOSSIER MAST TONY 02.jpg
DOSSIER MAST TONY 02.jpg (104.71 KiB) 7518 keer bekeken

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#465 Bericht door PE1PQX »

Wat een gedoe weer zeg...
Wel een belangrijke tip: jouw gezondheid is je grootste goed, wees er zuinig op en laat die er niet onder lijden!!

Als jij alle procedures goed gevolgd hebt, en de gemeente heeft dit ook gedaan hebben de aanklagers niets om op te staan.
Succes en denk aan je gezondheid!
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Plaats reactie