Antenne plaatsen

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
Philip1975
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 aug 2023, 10:37

Re: Antenne plaatsen

#16 Bericht door Philip1975 »

PA3HMP schreef: 14 aug 2023, 12:22
Philip1975 schreef: 13 aug 2023, 14:04
on4ged schreef: 13 aug 2023, 13:07 Een niet al te grote antenne kan normaal geen bezwaar zijn.
Maar je moet altijd rekening houden met de gemeentelijke wetgeving, die zal je zelf moeten gaan raadplegen.
Ze zijn hier zo snel in de gemeente.......
Op mail voor zo een vraag antwoorden ze gewoon niet... :?
brief aan gemeente, ik ben voornemens bla bla bla, kopie af laten stempelen op postkamer, dan hebben ze een termijn binnen wanneer ze moeten reageren, doen ze dat niet dan mag je aannemen dat ze akkoord zijn, zo heb ik het voor iemand in Nederland ook al eens gedaan
Het is wel in het apenland België.......
Ik heb een mail gestuurd naar onze gemeente. Ga deze even afwachten en als deze niet komt eens bellen..
Zou toch graag iets in handen hebben van papier dat hij mag geplaatst worden. Ik ben nu voorlopig ook niet van plan om re zenden.

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: Antenne plaatsen

#17 Bericht door PA3HMP »

De gemeente waar ik het gedaan heb toen voor die amateur had ook de vervelende eigenschap niks te laten horen, dus op die manier gedaan, zoals verwacht regeerde ze niet, dus waren ze te laat dus gewoon geplaatst.

een half jaar later na de plaatsing kreeg de amateur een beteuterd briefje met in het kort, ik zie dat u hem geplaatst heeft, ja duh jullie hebben de wettelijke termijn laten verstrijken dus mocht het geplaatst worden en kunnen jullie er niks meer tegen doen, kijk je kunt stennis gaan schoppen of het wettelijke systeem tegen ze laten werken, bij gemeenten die niet het fatsoen hebben iets van zich te laten horen en hopen dat het wel overwaait moet je dus hun eigen systeem tegen hun laten werken :mrgreen:

Plaats reactie