omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweigerd

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#406 Bericht door PE1PQX »

Gefeli Tony!!

Je zou denken dat de bezwaarders druk bezig zijn met een lastercampagne...
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#407 Bericht door PA5COR »

Ik had je al gefeliciteerd in ons telefoongesprek van gister Tony, en dit voor de tijd ook de uitslag al voorspeld.
Jammr van Willart, maar ook zo is het goed gelopen, het was al een gelopen zaak voor ze de bezwaarronde aanvingen.

Maar goed, we wachten af of de bezwaarmakers nog meer geld in de put willen gooien en doorgaan naar de rechter, ook daar lauw kans.
Gezien de loop van de zaken en de boel gedetailleerd kennende hebben de bezwarmakers dezelfde kans voor een rechter als een sneeuwbal in de hel. geen dus.

Geniet ervan ;)
Cor
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#408 Bericht door andre »

Eigenlijk zouden ze inderdaad de gang naar de rechter moeten zien te vinden. Als dan de rechter beslist in het voordeel van de gemeente(dus voor de vergunning houder) is dit weer een handvat voor andere gemeenten/radio amateurs die hiermee tobben.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#409 Bericht door pe1rea »

Lijkt op mijn case, ook handgeschreven vodjes...
En een buurvrouw die daarna 7 jaar haar mond heeft gehouden tegen mij...
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#410 Bericht door PA5COR »

Ach, de verhouding tussen Tony en de hoofdklager was toch al permanent gebrouilleerd ;), m.a.w. dat komt toch niet weer goed.
Meeloper moet maar zien wat hij doet, een rechtsgang gaat nu eenmaal geld kosten, voordeel, de Gemeente zal alles doen om hun vergunning die is gegeven te verdedigen, en een uitspraak van een kanton rechter zal prettig zijn in het dossier wat hier zo in de loop van de jaren is opgebouwd.

Als de advocaat een beetje serieus is zal hij moetten adviseren geen verdere stappen te ondernemen daar de kans van slagen voor de rechter erg klein is, is hij ook verplicht als advocaat de zaak en kans van slagen in te schatten.
Misschien dat dit er een is die het pecuniare gewin voorop stelt en toch door gaan adviseert? we zullen het zien.

De rechter kan alleen de vergunning verlening en het bezwaar bekijken/beoordelen, wat ze er verder aan vast willen knopen telt niet mee.

We wachten af... ;)
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#411 Bericht door TONY »

de hoorzitting is voorbij en het antwoord van de hoorzitting is intussen ook ontvangen en daar word weergegeven dat de bezwaren die door de buur en zijn meelopers 13 ongegrond zijn verklaard door de hoorzitting en later door de burgemeester en wethouders gemeente Oss.

bezwaren van de buur was aan op een vodje geschreven blad: en 1 uitgetypt met een handgeschreven datum.

in deze brief wil ik bezwaar maken tegen de voornemens van de heer ..... om een andere of te wel vernieuwe van de huidigde zendmast. de heer ......... heeft dit al eerder geprobeerd.
gehele zendmast is de buren een directe doorn in het oog,

onder getekende ..........11 en 13 de bezwaren van de meelopers man en vrouw nr van de buur zijn: 8 april 2014

de mast is hoger en kolossaler dan de huidige zendmast: [b](leugen 1 van de meelopers)[/b]
word het nog lelijker! echt een doorn in het oog!
dit past niet in een woonwijk. (in een woonwijk dient men rekening te houden met elkaar) dit vinden de meelopers van 11.
zo'n groot en hoog bouwwerk is gevaarlijk/breng risico's met zich mee.
de eventuele stralingen/storingen op elektrische apparaten die hier afkomt.
(EEN MAST KAN NIET STRALEN KAN JE ZIEN HOE DOM DEZE DOMBO'S ZIJN)
zo is de huidige zendmast de laatste jaren uitgebreid wat ons in zien niet kan.

en ik woon hier al 27 jaar NOOIT geen klacht gehad van de bewoners van de wijk en later vanaf 2007 zij de meelopers er komen te wonen en toen hadden ze ook geen klachten van stralingen of storingen.
nu ineens zijn ze bang dat de nieuwe mast straalt. een mast doet niets staat er om antennes in te zetten of te hangen dus een antenne drager. kan je zien hoe dombo je bent.

eerste klacht deed 11 in 2008 naar de gemeente dat ik een illegale antenne achter het huis had, deze wilde ik in 88 aanvragen maar de gemeente vertelde me na het zien van de tekening plaats hem het is goed zo. in 2008 heb ik de vergunning aangevraagd en is vergunt. nu word er beweerd door de meeloper dat deze gedoogd zou zijn omdat deze er al lang staat. hoe zielig kan je zijn.

maar toen wij ons huis kochten nr 13 in sept 2007, stond er alleen een lange paal en een spriet. in de tussentijd is daar weer een hele stellage/bouwwerk opgebouwd, wat volgens ons eigenlijk helemaal niet mag. nu wij dit bezwaar maken willen wij u vragen om hier eens naar te kijken.
(die dombo van nr 13 weet niet dat de stellage/bouwwerk noemt een antenne is. (leugen 2 van de meelopers)
bewijs heb ik op foto dat deze er al op stond op 25-04-2001. deze zullen in de rechtbank worden getoond.
een lange paal een kantelmast heet) verstand van een grasspriet. zelfs nog minder. ze weten niet eens wat en hoe alles werkt.

verder heeft de heer .... zoveel antennes en pijpen en stangen in zijn tuin staan dit een doorn in het oog is en we ons afvragen, waar deze allemaal voor dienen en af ze ook worden gebruikt. ook daarvan denken wij dat dit niet zo maar mag.
(al zet ik 100 antennes of plaats de hele plaats vol als het onder de 5 meter blijft zijn ze vergunningsvrij. ook dat weten de dombo's niet)

dit zijn de eerst bezwaren hier onder de aanvulling van nr 13

aanvulling bij het bezwaar nr 13. hoorzitting op 1 sept 2014.

deze vergunning is eerder door de gemeente Oss en later zelfs door de raad van state afgekeurd, hoe kan het dan zijn dat deze nu wel zomaar word goedgekeurd en verleend? kan de gemeente zomaar een uitspraak van raad van state negeren?.

nu een nieuwe zendmast geplaatst is, is te zien hoe kolossaal deze is en ziet men ook dat het een lelijk gevaarte is in een woonwijk, waar deze niet thuis hoort. het is een ware lucht"-"uitzicht" vervuiling.
dit is op de foto's te zien die reeds eerder door nr 11 zijn ingediend. (foto's zijn genomen zonder toestemming van mij) die dombo heeft de gehele tuin 19 foto's gemaakt met 2 foto's of zelfs een foto was voldoende nee moest er 19 nemen.

wat ons op ons volgende punt brengt en dat is: waarde vermindering van onze woning. als we ons huis willen of moeten verkopen, dan zal deze zendmast zeker zorgen voor een negatieve invloed. als men uit het achterraam kijkt en zeker als men in de tuin zit/staat. ziet men dit gevaarte en zal ons inzien zeer negatieve gevolgen hebben op de mogelijke verkoop!.

het gevaar op bliksem inslag.. deze mast is nog hoger dan de andere en nog kolossaler, dus ons inzien is de kans op blikseminslag vele malen groter, met alle gevolgen van dien.

tijdens de hoorzitting waar nr 11 samen met een advocaat van rechtsbijstand op de proppen kwam niet medegedeeld voor de hoorzitting plaats vond wat eigenlijk wel netjes zou zijn. en 13 waren er ook en de gemeenteambtenaar en ik met nog een persoon, mijn woordvoerder deskundige was plotseling verhinderd.

de welstand was opgeheven en daar had nr 13 problemen mee want hun wisten dat de welstand weg was en dat de gemeente verplicht was dit aan de bewoners mede te delen, maar er is bewust gekozen het stil te houden.
de heer van nr 13 vraagt zich af hoe de voorgenomen wijziging van het welstandsbeleid gepubliceerd is.
mensen met een nee/nee sticker krijgen immers geen reclamefolders in hun brievenbus. we wisten van niets.

punt 1 deze dombo heeft geen sticker nog op de deur nog op zijn brievenbus zitten en zolang deze er wonen ook nooit een op gezeten. en een weekblad krijgen alle mensen. bewijs op foto's (leugen 3 van de meelopers) nu vraag ik me af of de bezwaren wel binnen het termijn hebben plaatsgevonden want dan hebben ze dat ook niet gelezen. 30 april heb ik met de gemeente gebeld en daar waren geen bezwaren binnen gekomen.
ik mocht gaan bouwen. maar ik heb tot 5 juli gewacht en ben gaan graven en op 9 juli is nr 11 terug gekomen en op 12 juli is er beton gestort en nr 11 heeft daar foto's van gemaakt voor van de vrachtwagen en achter via een keukentrap met half bovenlijf boven de muur uit stond hij foto's of te filmen.
een helper die me hielp stond onder het afdak en riep me en zag dat 11 stond te filmen of foto's te maken waarop de dombo een handgebaar maakte naar ons dat ik gek was.

op 19 juli kreeg ik een telefoontje dat later bleek van de gemeente te zijn dat er binnen de bezwaartijd 2 bezwaren waren binnen gekomen. vreemd en vertelde de ambtenaar hoe kan dat want op 30 april waren er geen bezwaren ontvangen. heb nog extra 2 1/2 maan gewacht met bouwen ook de dag doorgegeven dat ik ben gaan graven, storten en plaatsen. en nu ineens komt u met 2 bezwaren. heel vreemd. nu is het wel duidelijk dat die geen bezwaren hebben ingediend. want ze krijgen geen week bladen. en komen van vakantie terug en ineens op 91 juli 2 bezwaren. dit is niet geloofwaardig wat mij betreft.

dit hebben ze ingediend. de hoorzitting heeft het bezwaar dan ook ongegrond verklaard

11 en 13 gaan de stap naar de rechter nemen samen met de advocaat van rechtsbijstand omdat ze het niet eens zijn met het besluit. papieren zijn nog niet ontvangen waarom bezwaar maken. zal denk ik nog komen. we wachten af.

heb intussen de papieren ontvangen en als het goed is zou op 4 febr 2015 de rechtszaak zijn.
alleen een kennisgeving wanneer er mogelijk de rechtszaak is. nog geen aanvulling van hun betoog.

heb al doorgegeven aan de rechtbank in den Bosch dat ik er bij ben samen met de burgemeester en wethouders gemeente Oss want die is gedaagd door 11 en 13 en de advocaat ik ben belanghebbende en vergunninghouder.


word vervolgd. groet Tony

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#412 Bericht door PA2LO »

Tony,
Ik neem aan dat het een rechtszaak is tussen de gemeente en tussen de bezwaarmakers? Het zal niet tegen jou zijn, want je mast staat immers keurig na het verkrijgen van je vergunning.

Dat betekent overigens nog niet dat je 100% veilig bent: vorig jaar moest een zendamateur in Achterveld ondanks dat hij vergunning had alsnog zijn antennemast verwijderen. Ook in dat geval doordat 'klagers' de gemeente voor de rechter daagden en bleek dat de gemeente fouten had gemaakt. Lees: https://www.veron.nl/wp-content/uploads ... 4-2013.pdf

Maar voor jou hoop ik dat deze soap nu eindelijk een keer stopt en dat je al je energie weer in je hobby kan steken. En hopelijk zonder dat de buren weer nieuwe dingen gaan bedenken om het je leven zuur te maken.

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#413 Bericht door TONY »

andre schreef:In Oss, daar is altijd wel wat aan de hand :mrgreen: . In ieder geval gefeliciteerd met deze overwinning Tony.

Er stond een schitterende alu Bijzen mast van 20 meter op mp een dag of twee geleden.

Succes met de opbouw.


ja dat kan je wel zeggen er is altijd wat maar intussen ben ik al 5 jaar bezig met die gestoorde gast.
maar goed die gast en de meelopers hebben nu een beroep tegen de gemeente aangespannen burgemeester en wethouders maar daar heb ik alleen maar lol in want die dombo's zijn echt dom.
en ja die willen hun gezicht redden tegen de mensen die in de buurt wonen want die hebben verteld dat de mast weg zou gaan. ik denk dat ze zelf maar snel hun huis verkopen anders help ik ze wel.
ik woon hier 27 jaar nooit geen last gehad alleen met 13 want die gast wil zijn zin hebben dat ik moet luisteren naar hem niet andersom. mooi niet ik laat die gast in zijn eigen vet gaar worden.
13 heeft hij weg kunnen jagen maar ik ga niet, ja eens de kist in maar hoop dat ik nog jaren mag blijven. heeft mij al verschillende keren met de dood bedreigd waar zijn vrouw nu zijn ex bij was maar ja ik weet dat die gast niet spoort en als die zijn zin niet krijgt vallen er klappen, zijn vrouw en kind jaren mishandeld en dat wisten de buren van hem de oude die zijn weggegaan ook alleen die konden er niet meer tegen en hebben hun huis verkocht. en ja dat gezin is met spoed moeten verhuizen want die komen van 3 straten verder op werden ze ook al weg ge jagen hoorde ik laatst van wat mensen die ik kende. ooo zit dat zo en ja die zijn nu de meeloper van die gestoorde gast.
maar goed ik praat niet meer met mijn buur omdat hij alleen zijn zin moet hebben, en uitlatingen van als mijn wijf kapot gaat heb ik morgen al een ander in huis. dan ben je echt niet goed bij je hoofd. zijn vrouw en kind is nu weg ik dacht bijna 2 jaar ze is gescheiden gelukkig en wijs genoeg dat ze is gegaan en weet je binnen 2 dagen had die inderdaad een ander, in de 2 jaar dat die vrouw en kind weg zijn heeft die er al 40 gehad, nu heeft die een duitse snol die trapt er nog in maar ja die zal niets anders kunnen krijgen denk ik. hij zoekt het maar lekker uit.
we zullen zien wat de rechtszaak brengt. ik ga ervoor en breek niets af. hij staat en de gemeente en ik hebben de regels opgevolgd en kunnen ons niets maken.
gemeente heeft ook geen fouten gemaakt en ik ook niet. weg gaan het zien. ik heb volledig vertrouwen in dat de zaak goed komt. word vervolgd. gr Tony

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#414 Bericht door PE1PQX »

Bij iedere (doods)bedreiging dit noteren EN onmiddellijk aangifte doen wegens bedreiging bij de politie, zo ook jouw vrouw/vriendin/kinderen (doorhalen wat niet van toepassing is). Hij moet op het matje komen en zo laat je hem ook merken dat je van dat soort zaken niet gediend bent. (hoor en wederhoor is altijd verplicht).
Als je kans ziet de gesproken woorden opnemen als bewijs, het mooiste is met beeld en geluid. Zo kan de politie er niet omheen en moeten ze handelen, is immers hard bewijs en een heterdaadje.
Dat opnemen kun je doen met de moderne smartphone, met een dicteer/memo-recorder app (de camera's van diezelfde smartphones hebben ook een video-opname functie, ook prima bruikbaar).

Van het proces verbaal van je aangifteveen kopie sturen naar je gemeente vergezeld met eventuele beeld/geluidsmateriaal, die kan het dan als verdediging inzetten dat die ldb (*) niet spoort.

(*) = L*L de behanger...

Verder: negeren en net doen alsof je een plaat voor je knar hebt.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#415 Bericht door PA5COR »

Behalve de bedreigingen, zie bovenstaande post, gewoon negeren en niet op de man spelen, ik begrijp best dat je die gast totaal zat bent, maar haal er geen persoonlijke dingen bij uit de prive sfeer.
Wat die man prive doet met welke en hoeveel vrouwen speelt hier geen rol.
Blijf zakelijk en gericht op de zaak, mast-vergunning-gemeente.

Uiteraard ken ik de zaak goed, met alle correspondentie over de jaren dat Tony en ik contact hebben hierover, en met de Gemeente achter je en hun begronding tegen het bezwaar van de bezwaarmakers zit het wel goed.
De Gemeente heft correct de wet veranderd waardoor het mogelijk werd een mast aan te vragen wat je hebt gedaan binnen de regels die de nieuwe wet stelde en de Gemeente heeft dan ook correct de vergunning verleend.

Sterker nog, de bezwaarmakers hebben niet geprotesteerd tegen de verandering van de Gemeentelijke wetgeving die keurig in het openbaar is gepubliceerd, en daarmee eigenlijk het pleit al verloren.
Zowel Tony als de Gemeente voldoen keurig aan hetgeen die nieuwe wet als voorwaarden stelt, de mast is veilig en correct geplaatst, en alle (rand)voorwaarden is aan voldaan.

De bezwaarmakers hebben dan ook geen nieuwe redenen aangevoerd als de al bekende oude bezwaren die tijdens de besluitvorming van de aanvraag zijn aangevoerd en al waren afgewezen door de Gemeente.

In de daarop volgende bezwaar ronde heeft de Gemeente nog maar eens duidelijker uiteengezet waarom de bezwaarmakers falen met hun bezwaren, en terecht.
In deze volgende rechtszaak zijn eigenlijk de Gemeente en de bezwaarmakers de hoofd rol spelers, maar ik zou er naar toe gaan als betrokkene in deze zaak, en toch spreektijd vragen om indien nodig mondeling nog je zaak te kunnen toelichten.
Het hoeft niet, maar de mogelijkheid wel open houden en tijdens de behandeling goed opletten op wat er door beide hoofdpartijen word aangevoerd.
De rechter kan niet over nieuwe punten oordelen, alleen het verloop van de vergunnings verlening en bezwaaronde en de inhoud daarvan beoordelen.

Gezien wat ik daarvan compleet op papier en harde schijf heb, maken ze 3 kansen.
Geen enkele kans
Geen schijn van kans
Kansloos.

Bovendien is het de Gemeente er uiteraard nu ook aan gelegen hun besluit tot vergunnen van de mast te verdedigen....
Succes,
Cor
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

bubbe
Berichten: 200
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:38
Locatie: den ham (ov)

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#416 Bericht door bubbe »

Je moet er gewoon voor zorgen dat je mast ingeschoven 15 meter is dan kunnen ze je niets maken volgens mij . hier mag je een mast van een lengte van 15 meter vergunning vrij zetten
anytone at-5555 tyt th-9800 baofeng uv-5r 2x baofeng bf-888s uniden ubc125xlt president grand handic 0080 Gpa 27 1/2 daimond X30 daimond X200 7 elements 70cm yagi 3 meter dipole

bubbe
Berichten: 200
Lid geworden op: 30 jul 2014, 14:38
Locatie: den ham (ov)

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#417 Bericht door bubbe »

PE1PQX schreef:Bij iedere (doods)bedreiging dit noteren EN onmiddellijk aangifte doen wegens bedreiging bij de politie, zo ook jouw vrouw/vriendin/kinderen (doorhalen wat niet van toepassing is). Hij moet op het matje komen en zo laat je hem ook merken dat je van dat soort zaken niet gediend bent. (hoor en wederhoor is altijd verplicht).
Als je kans ziet de gesproken woorden opnemen als bewijs, het mooiste is met beeld en geluid. Zo kan de politie er niet omheen en moeten ze handelen, is immers hard bewijs en een heterdaadje.
Dat opnemen kun je doen met de moderne smartphone, met een dicteer/memo-recorder app (de camera's van diezelfde smartphones hebben ook een video-opname functie, ook prima bruikbaar).

Van het proces verbaal van je aangifteveen kopie sturen naar je gemeente vergezeld met eventuele beeld/geluidsmateriaal, die kan het dan als verdediging inzetten dat die ldb (*) niet spoort.

(*) = L*L de behanger...

Verder: negeren en net doen alsof je een plaat voor je knar hebt.
Je kunt het wel opnemen maar je heb er in de rechtbank of bij de politie niets aan. Die zeggen het is onbruikbaar omdat je het niet hebt aangegeven dat je filmt en het dan niet als bewijsmateriaal gebruikt mag worden
anytone at-5555 tyt th-9800 baofeng uv-5r 2x baofeng bf-888s uniden ubc125xlt president grand handic 0080 Gpa 27 1/2 daimond X30 daimond X200 7 elements 70cm yagi 3 meter dipole

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#418 Bericht door PE1PQX »

bubbe schreef: Je kunt het wel opnemen maar je heb er in de rechtbank of bij de politie niets aan. Die zeggen het is onbruikbaar omdat je het niet hebt aangegeven dat je filmt en het dan niet als bewijsmateriaal gebruikt mag worden
Dat betwijfel ik.. er zijn gevallen bekend dat er wel opnames zijn gemaakt en ook werkelijk als bewijs gebruikt zijn. Denk aan die "kopschoppers" een tijd terug, of dat ene meisje die voor de deur van een winkel klappen kreeg.

Maar goed, dit is off topic. We kunnen natuurlijk wensen dat Tony klaar is met dit gedoe en dat de klagers nu eindelijk eens stoppen met deze hetze.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#419 Bericht door TONY »

TONY schreef:
andre schreef:In Oss, daar is altijd wel wat aan de hand :mrgreen: . In ieder geval gefeliciteerd met deze overwinning Tony.

Er stond een schitterende alu Bijzen mast van 20 meter op mp een dag of twee geleden.

Succes met de opbouw.
Hi Andre,

ja dat kan je wel zeggen er is altijd wat maar intussen ben ik al 5 jaar bezig met die gestoorde gast.
maar goed die gast en de meelopers hebben nu een beroep tegen de gemeente aangespannen burgemeester en wethouders maar daar heb ik alleen maar lol in want die dombo's zijn echt dom.
en ja die willen hun gezicht redden tegen de mensen die in de buurt wonen want die hebben verteld dat de mast weg zou gaan. ik denk dat ze zelf maar snel hun huis verkopen anders help ik ze wel.
ik woon hier 27 jaar nooit geen last gehad alleen met 13 want die gast wil zijn zin hebben dat ik moet luisteren naar hem niet andersom. mooi niet ik laat die gast in zijn eigen vet gaar worden.
hij zoekt het maar lekker uit.
we zullen zien wat de rechtszaak brengt. ik ga ervoor en breek niets af. hij staat en de gemeente en ik hebben de regels opgevolgd en kunnen ons niets maken.
gemeente heeft ook geen fouten gemaakt en ik ook niet. weg gaan het zien. ik heb volledig vertrouwen in dat de zaak goed komt. word vervolgd. gr Tony
ik heb geen mast meer nodig want ik heb een nieuwe gekocht en geplaatst zie een stuk terug daar heb ik foto's op gezet op deze site.
dus ik hoef geen mast meer te kopen. ik had er al een van 18 meter met motor alleen die heb ik moeten verkopen want ik heb 2 rechtszaken gehad en verloren omdat welstand en de nrs 11 en 13 de meeloper van klager 1 nr 11 mij wil pakken omdat ik niet doe wat hij wil.
en ja 2014 is de welstand opgeheven en een ander beleid opgemaakt en dat maakte het mogelijk nu wel een mast te plaatsen. en dat is intussen ook geplaatst. alleen jammer want ik had een mooie mast. alleen deze is nu geen 18 meter maar 15 1/5 meter uitgeschoven en top incl antenne 20 meter en daar heb ik de vergunning voor. alleen nr 13 heeft geen bezwaar gemaakt tegen het veranderen van deze wet en daar heeft die nu geen rechten meer op. alleen zal hij het wel proberen alleen ik heb bewijs dat die gast gelogen heeft. als die aanhaalt bij de rechter een sticker met nee/nee aan de deur want die heeft die nooit gehad en dat heb ik op de foto staan. jammer dombo.

TONY
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jul 2011, 21:21
Roepletters: N13600
Locatie: Oss

Re: omgevings vergunning bijzen aluminummast 18 meter geweig

#420 Bericht door TONY »

bubbe schreef:
PE1PQX schreef:Bij iedere (doods)bedreiging dit noteren EN onmiddellijk aangifte doen wegens bedreiging bij de politie, zo ook jouw vrouw/vriendin/kinderen (doorhalen wat niet van toepassing is). Hij moet op het matje komen en zo laat je hem ook merken dat je van dat soort zaken niet gediend bent. (hoor en wederhoor is altijd verplicht).
Als je kans ziet de gesproken woorden opnemen als bewijs, het mooiste is met beeld en geluid. Zo kan de politie er niet omheen en moeten ze handelen, is immers hard bewijs en een heterdaadje.
Dat opnemen kun je doen met de moderne smartphone, met een dicteer/memo-recorder app (de camera's van diezelfde smartphones hebben ook een video-opname functie, ook prima bruikbaar).

Van het proces verbaal van je aangifteveen kopie sturen naar je gemeente vergezeld met eventuele beeld/geluidsmateriaal, die kan het dan als verdediging inzetten dat die ldb (*) niet spoort.

(*) = L*L de behanger...

Verder: negeren en net doen alsof je een plaat voor je knar hebt.
Je kunt het wel opnemen maar je heb er in de rechtbank of bij de politie niets aan. Die zeggen het is onbruikbaar omdat je het niet hebt aangegeven dat je filmt en het dan niet als bewijsmateriaal gebruikt mag worden

dit is niet meer van toepassing sinds er camera's hangen is er niets meer gebeurd. en ja heb toen keer op keer aangifte gedaan alleen bewijs ontbrak en hij gaat vrij uit. zijn vrouw nu zijn ex doet en deed geen aangifte anders koste dat haar leven.

die gast spoort echt niet. maar dat weten veel mensen in de straat alleen je hebt er altijd bij die meelopen. en 13 wil niet weten want die vind hem oke. tuurlijk zolang hij doet wat hij zegt ben je de beste maatjes.

Plaats reactie